Kolla nytillskottet!

nevin

Trådstartare
Min sjalgarderob utökades med en sele idag, Manduca petrol :love::love::love:


19364755.jpg

19364756.jpg


Jag älskar den redan och Von dregel verkar jättenöjd med!
 
Sv: Kolla nytillskottet!

Oj snygge!!! Och han ser ut att sitta jättebekvämt! Är den enkel att ta på? Hur mycket kostar den?
 
Sv: Kolla nytillskottet!

945 spänn kostade den, inklusive frakt!


Den är jätteskön, sitter perfekt, går att ställa in nästan helt obegränsat, och den är så snygg! Den är väldigt lätt att spänna på sig, det är bara midjebältet och så upp med axelremmarna, spänna en liten rem mellan dem så är man klar!


Jag ska se om jag kan ta lite kort om en stund, där jag spännder den med barnet på ryggen, det var snorenkelt med!
 
Sv: Kolla nytillskottet!

Åh den där selen var ruskigt snygg och såg så himla bekväm ut ( tom för mig som har brytit ryggen )

Vart har du köpt den ?
 
Sv: Kolla nytillskottet!

Hräm, hrum....... Eh, enligt sambon? Då har jag för många..... Enligt mig? Då har vi inte ens börjat:D
 
Sv: Kolla nytillskottet!

Jag beställde den på knyt-an.se, det tog bara någon dag efter beställning så var den hemma och provad!
 
Sv: Kolla nytillskottet!

Vi funderar på att köpa en Ergosele. Vad är det för skillnad på dessa?
 
Sv: Kolla nytillskottet!

Jag vet faktiskt inte riktigt, mer än att den här kostar ungefär hälften av vad ergon kostar:)
 
Sv: Kolla nytillskottet!

Det har du rätt i, jag kollade babyboden nu och den var ju inte alls så dyr:o, Jag har faktiskt bara lyssnat på andra som sagt det till mig, inte kollat själv......
 
Sv: Kolla nytillskottet!

Tjusig! Vi valde Ergo och är jättenöjda, men de ser ut att vara rätt lika i konstruktionen. Sen har vi en lång storchenwiege och en ringsjal, fortfarande mycket användbara trots att min son är närmare 2 år nu.
 
Sv: Kolla nytillskottet!

Det är nog Beco jag tänkte på, den kostade en hel del mer ser jag nu:angel:
 

Liknande trådar

Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
1 315
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 139
Senast: Modest
·
Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
422
Senast: Myzan87
·
Småbarn Huuuuur har du fått ditt barn att vilja äta sånt? Vår unge åt allt fram till typ 2 år. Nu är det bara barnmat typ pannkakor, hamburgare...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 625

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp