Kolla in min nya hundvalp!

KungTulle

Trådstartare
Jättesöt... billig också. Kostade bara 8000:- och säljaren på parkeringsplatsen sa att det är en renrasig chivaffra :angel:.

MrkmrdensVictoryca2veckor.jpg

/kt

Sv: Kolla in min nya hundvalp!

Vet inte om du menade Chihuahua? Men söt var den oavsett ras du hade i åtanke...

Du har blivit lurad. Det där är en tryffelhund :D
Men du har ju gjort en skitbra affär, vet du hur dyrt tryffel är ;)
Nu kan du tjäna pengar på din nya hund ;)

Jag ser att ni verkligen förstår er på KVALITETS hundar! Denna ras skäller inte. Mycket praktiskt.:D

( Jo det är faktiskt en av mina minigriskultingar född den 14e februari i år när bilden togs var hon 2 veckor).

Fler bilder kan ses i div trådar på "andra djur".

Jag tänkte skoja litet med diverse trådar om folk som inte kan stava till sina hundraser när dom säljer och som köper hundar litet hursomhelst...gärna sk trendhundar.

Och lilla Victory kommer få härstamningsbevis genom SMGS och jag är snart godkänd som uppfödare av föreningen så hon är grismässigt motsvarande kvalitet som en SKK registrerad hund...

Inte vilken bondgris som helst alltså!

/KT

Senast ändrad:

Helt underbar!:love: Hur stora blir dom? Har alltid velat ha en gris på gården och då menar jag en riktig med tryne och knorr..:D

Mamma gris väger just nu kring 35-38 skulle jag tro eftersom kultingarna dricker mycket mjölk. När jag köpte henne vägde hon 43 kg.

( Jo jag skyfflar i henne en massa extra mat....)

Pappa gris är betydligt mindre skulle tro han ligger kring 25. ( Men han växer minst ett år till eftersom han är född hösten 2006).

/KT

Väldigt söt :love:
Tror dock att den har lite staff i sig :rofl:

Äsch här sitter ni och gör er lustiga på Staffordshire Bullterrierns bekostnad.

Zaga ser precis ut sådär fast hon är mörkare ;)

:love::love: Kultingar är ju nåt av de sötaste som finns:love:
Har ingen erfaranhet av minigrisar men väl av "bondgrisar";)

4gris.jpg

frhling009.jpg

Bonngrisar har vi också, nu måste jag också leta fram en bild :D

Hoppas inte moderatorn ser att detta blivit en gristråd :angel:

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 200
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
697
Senast: Hermelin
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 825
Senast: Maniac123
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 263
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka