Kolla Eurosport nu Reining!

Sv: Kolla Eurosport nu Reining!

Österikarn var ju :d och hans häst var ännu mer :d

Men vad är det för ett spån till kommentator?? (kvinnan)

Einsteins Revolution är bara :love:

Men vad fan håller Eurosport på med? Först börjar sändningen 15 min efter utsatt tid och inte ens en ritt innan första reklamen! Och Fredriks ritt fick vi inte ens se! :mad:

Och den kvinnliga kommentatorn ska jag nog inte ens kommentera :crazy:

Ni får ursäkta... men jag stör mig något fabulöst över denna kommentatorstjärna :grin:

"dom här poängen var ju inte så kul, 220 poäng bara" :crazy:

Ni får ursäkta... men jag stör mig något fabulöst över denna kommentatorstjärna :grin:

"dom här poängen var ju inte så kul, 220 poäng bara" :crazy:

luuugn, ta ett djupt andetag, andas.... :D

det är ju helt makalöst hur hästarna kan vara så lugna och avslappnade när publiken jublar... Och att man får sitta av hästen inne på arenan, hujeda mig! :eek:

åh är det han! :d

jag missade början och nu också för sambon vill ju kolla hockey...

Skulle vilja säga att reiningen dom visar upp nu är lika jävla bra som kommentatorn är kass!

Liknande trådar

Fordon Familjen växer och det börjar bli dags att (motvilligt) inse att vår trogna Volvo inte riktigt räcker till längre. Vi behöver en större...
Svar
2
· Visningar
507
Senast: MML
·
Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
657
Senast: Shaggy
·
Hundavel & Ras Hej, Inser att det finns svinmånga såna här trådar men hittar inte någon passande genom sökfunktionen. Jag och sambon söker en liten...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
11 463
Senast: ii-ssa
·
Samhälle Såg att @Görel tipsat om denna på annat håll men den är för intressant att inte få en egen tråd. Intressant i betydelsen hur ett - vad...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 034
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2