Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad skönt att allt slutade väl!!!Camilla_H skrev:Tack alla ni som har svarat på denna tråd!
Jag släppte ut hästarna i morse och nu är Aritz återställd som det ser ut!
Det släppte rätt mycket redan i fredags kväll men även i lördags var han matt och tittade sig åt magen. Men i går och nu i morse ser han helt okej ut.
Otroligt skönt - men vi sparar tipsen till nästa gång någon i stallet får kolik!
/Camilla
Labero skrev:En gammal man som jag jobbat för gav mig tipset att ge hästen i ett tidigt stadium av kolik: 2 koppar starkt kaffe som fått svalna utblandat med en sup.
Antiqua skrev:Gäller bara att man inte ger för stor sup då, jobbigt om hästen blir fullkastrull och börjar sluddra och vingla omkring
För att inte tala om att bli sentimental och börja gagga om sina gamla ex...Antiqua skrev:Gäller bara att man inte ger för stor sup då, jobbigt om hästen blir fullkastrull och börjar sluddra och vingla omkring
Tölva skrev:Är det ingen som har något bättre alternativ till Mash?
Nämen ni är ju inte klokaKorven skrev:För att inte tala om att bli sentimental och börja gagga om sina gamla ex...