Kluriga "rumspel"

Sv: Kluriga "rumspel"

Nu har jag kommit till en "grotta" med vatten i, kom dit genom att tömma en annan på vatten och stänga av vattenkranarna, kröp genom en gång. Det är två stegar, lilla gubben står på ena med ficklampan, hålet ovanför den andra är klickbart, men inget händer. Det sitter 3 små rattar och en stor på väggen, går att vrida på, men inget händer

Det hänger en typ badrumskedja i mitten, och simmar en fisk i vattnet

Poxz skrev:
Nää jag har fastnat!
Vad ska man med skeden och dagboken till?
Vart hittar man koden till elpanelen!?
*dum*

ÄÄh, nu har jag hittat slanten, den såg jag inte! :D Ok, ja då är det lätt...

har du klaarat det?
jag vet inte vad jag ska göra med skeden eller dagboken heller?
och jag hittar inte den fjärde trekanten!
anan att dom har med varann att göra men jag fattar inte vart, har ju varit i alla rum!

HJÄLP!!

Det finns fyra. Du kanske behöver en större till den sista? Lämna till baks och kolla om du får en annan

hittade :D

Nu kryper han tillbaka... ska se vad som händer sen... Om det är något jag fattar eller inte :rofl:

Har kommit till han med tv:n, har fått hunden att springa åt andra hållet, lyckats trycka på knappen, "Nisse" har ramlat ner, och blivit tillbaka plockad. Men sen då :confused:

EDIT: Kom på det precis när jag skickat

Senast ändrad:

*lån*
HJÄLP
Jag har lyckats få honom att kasta "nyckeln" och jag kan starta liften
MEN VAD SKA JAG GÖRA!!!!!

:( Ingen av gubbarna far någonstans.....

Du röker färdigt på pipan ,stoppar den i låset trycker på knappen, linbanan startar, du måste klicka på den linan som hänger ner så den sträcks,stannar den så tryck på knappen igen då kommer gubben med skidor upp åkandes

:idea: Jag hade helt missat det. Nu ska vi se hur långt jag tar mig:D

hm! Jag fastnade direkt! Nå.. Jag ska fundera lite nu...

Men gud vad jag är korkad:rofl: Jag fattar ju ingenting!!!! Jag kan ju inte göra något annat än att skrämma ihjäl fåret:angel: Och få ödlor på stenen...

Edit* Jag kom vidare utan att veta hur...

Senast ändrad av en moderator:

A_K_N skrev:
ta hans hammare

Hur tar man hammaren?
Han har druckit flera gånger, apan har ruskat ner fröer i trattarna mm.
Men jag kommer inte åt hammaren. :confused:

Dalsland skrev:
Hur tar man hammaren?
Han har druckit flera gånger, apan har ruskat ner fröer i trattarna mm.
Men jag kommer inte åt hammaren. :confused:
Har du kokat vattnet?? Det måste komma bubblor ur vattnet annars sommnar han inte;)

Liknande trådar

IT & mobiler Hej, bukeraklet! Har två it-frågor: !) Hur ändrar man sin mailadress på facebookkontot??? 2) Förr hade jag epost NN@live.se men hittar...
Svar
4
· Visningar
344
Senast: sweep
·
Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
652
Senast: Hajfisk
·
IT & mobiler Jag rensar och rensar och rensar i min mobil. Jag tar bort foton, videos och appar jag inte använder oftare och oftare. Ändå är mobilen...
8 9 10
Svar
184
· Visningar
8 412
Senast: Septicemia
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 280
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka