Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Finns det adapter att köpa som du kopplar i ladduttaget? Så kanske du kan ha de lurar du harJag har idag upptäckt att telefon inte har en utgång för hörlurar. Alltså måste jag KÖPA även hörlurar för att de jag har inte duger. Och så måste jag hålla på och krångla med att koppla ihop lurarna med telefonen. Det kräver tålamod och ork jag inte har.
Jag hade ingen aning om att sånt fanns. Och jag vet inte om det går att köpa lokalt. Elon kanske har. Jag får kolla där vid tillfälle.Finns det adapter att köpa som du kopplar i ladduttaget? Så kanske du kan ha de lurar du har
Annars går det att köpa på t.ex. Netonnet med bara 19 kronor i fraktkostnad.Jag hade ingen aning om att sånt fanns. Och jag vet inte om det går att köpa lokalt. Elon kanske har. Jag får kolla där vid tillfälle.
Här finns det på Ica maxi tex.Jag hade ingen aning om att sånt fanns. Och jag vet inte om det går att köpa lokalt. Elon kanske har. Jag får kolla där vid tillfälle.
Vad har du för ladduttag? Vad för hörlurskontakt? Jag har en adapter du kan få om den passar (ska bara hitta den)Jag hade ingen aning om att sånt fanns. Och jag vet inte om det går att köpa lokalt. Elon kanske har. Jag får kolla där vid tillfälle.
Vad har du för ladduttag? Vad för hörlurskontakt? Jag har en adapter du kan få om den passar (ska bara hitta den)
Jag ska se om jag hittar min adapter. Det är en sån - usb c till 3.5 mmLadduttaget heter Type C. Hörlurskontakten vet jag inte. En vanlig? Jag har aldrig sett olika typer av hörlurskontakter.
Tack!Jag ska se om jag hittar min adapter. Det är en sån - usb c till 3.5 mm
På min A53 också. Jag sökte på "språk" i inställningar och det var det första som kom upp.Trist att du inte är nöjd @Wille Har du verkligen ställt in telefonen på svenska? I min telefon så gör man det under inställningar - - > allmän hantering.
Jo, det är där jag ändrat till svenska. Men i min telefon heter det Settings - General management - Language.Trist att du inte är nöjd @Wille Har du verkligen ställt in telefonen på svenska? I min telefon så gör man det under inställningar - - > allmän hantering.
Mms tror jag du hittar inställningar för under rcs-chattar.
Du köpte den begagnad/renoverad va? Kanske var en engelsk version så det är därför språket krånglar.Jo, det är där jag ändrat till svenska. Men i min telefon heter det Settings - General management - Language.
Där står det: The Language at the top of the list will be used bt default. If an app doesn´t support your default language, the next language will be used instead.
Jag har svenska som förstahandsval. Ändå är telefonen engelsk.
rcs-chattar? Aldrig hört och vet inte vad det är.
På Fello hittade jag den här sidan: https://www.fello.se/felloservice/c...vera-mobildata-och-mms-till-ovriga-telefoner/ men den hjälper mig inte. Måste kontakta supporten. Om jag någonsin orkar.
(Jag vet fan inte ens vad mobildata heter på engelska.)
Jo, precis. Begagnad. Skulle tydligen var SÅÅÅ bra.Du köpte den begagnad/renoverad va? Kanske var en engelsk version så det är därför språket krånglar.
Jag vet tyvärr inte hur Samsung fungerar då jag har iPhone.
Då är det nog tyvärr det som gör att det krånglar så för dig. Fanns det ingen info om vart den kom ifrån där du köpte den? Kanske går att häva köpet och köpa en svensk mobil?Jo, precis. Begagnad. Skulle tydligen var SÅÅÅ bra.
Tror mobilen bott i Kina/Japan innan den kom till mig. Har fått radera en kinesisk app och kinesiska språket. Men öppnar jag en hjälpfil så är den på kinesiska. Man får klicka på översätt för att få den på rätt språk.