Kluriga "rumspel"

Sv: Kluriga "rumspel"

Toppen nu har jag fastnat med en tv tittande rymdvarelse:o
Jag kan göra så att gubben kommer fram igen, men då får rymdvarelsen stora ögon och skickar iväg honom:crazy:
Några tips:angel:

månsken skrev:
Ettan:
http://nlp.fi.muni.cz/~xsvobod4/amanita/samorost/lyzar1.swf
Tvåan:
http://www.samorost2.net/

Dom är så jävla snyggt gjorda, o rätt roliga. Ettan är dock lättast. :D (säger hon som är sämst på sådana här spel o fastnade direkt på 2:an....)

alltså, vad ska man göra när man kommer till det där vattenhornet man ska fylla? Också står det en snigel eller vad det är och hammrar på ett snäckskal. Har lyckats fylla karet så att han dricker, men vet inte vad jag ska göra mer :confused:

Flytta på korven som hunden springer efter, när hatten blåser upp ifläkten trycker du på knappen på fotöljarmstödet.

Sen får du försöka själv ;)

Nu klarade jag spelet!! :):)

Senast ändrad av en moderator:

Jag har hunnit så lång
Jag tänkte bara förtydliga mig så att du inte tror att jag vill fuska:angel:

Jag har lycktas göra det, de var de jag menade när jag skrev:
Toppen nu har jag fastnat med en tv tittande rymdvarelse
Jag kan göra så att gubben kommer fram igen, men då får rymdvarelsen stora ögon och skickar iväg honom
Jag är inte så bra på att beskriva:rofl:

Men vad händer sedan? Jag har försökt att distrahera honom med tv antennen med den hjälper inte:mad:

Ärligt talat vet jag inte riktigt vad jag gjorde för att komma förbi gubben med hatten, men något effektivt var det för han sögs upp i hålet. :rofl:
Tyvärr kan jag inte hjälpa....

Men hur? Har klickat på hammaren flera gånger, men inget händer. :/

Har du blandat frön från blomman i vattnet + kokat de? Annars händer inget fast han dricker;)

jaa, kanske inte tillräckligt mycket :p Får testa igen

Det kommer bubblor upp ur grytan när det är klart:D

Jag fattar inte ens hur man klarar första rummet när det sitter en gubbe med kina hatt och massa gubbar som hoppar på ett berg :smirk: . Hur gör man?!:o

Haha!
Är det någon som vet hur man gör med ettan när det kommer en rymdraket som man ska skjuta iväg?:crazy:

*knapp*

Gaah, har också fastnat i rummet med gubben som tittar på TV. Har flyttat korven och tryckt på knappen så "jag" spottas ut ur hålet, men sugs ju bara upp igen, HELP!

Edit: Var ju hur lätt som heeeelst :D

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

IT & mobiler Hej, bukeraklet! Har två it-frågor: !) Hur ändrar man sin mailadress på facebookkontot??? 2) Förr hade jag epost NN@live.se men hittar...
Svar
4
· Visningar
344
Senast: sweep
·
Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
652
Senast: Hajfisk
·
IT & mobiler Jag rensar och rensar och rensar i min mobil. Jag tar bort foton, videos och appar jag inte använder oftare och oftare. Ändå är mobilen...
8 9 10
Svar
184
· Visningar
8 412
Senast: Septicemia
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 280
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka