Kluriga "rumspel"

Sv: Kluriga "rumspel"

*lånar knapp*
Jag kör gustav spelet och hittar inte spaden. Tror den är i(eller va) kassaskåpet men det är redan öppet när jag kommer dit .Första gången fick jag titta i fönstret efter koden men nu vet jag inte vad som är fel.

Ähh spaden var ju ute .Hade inte riktigt huvudet med mig tror jag.:smirk:
Har klarat det spelet nu iallafall.:banana: Ganska kul men kan inte mäta sig med Motas.
Något som är kul är The stone of Anamara(tror jag det heter):bump:
Hoppas det kommer fler banor på Motas och Anamara snart.

Poxz skrev:
Nää jag har fastnat!
Vad ska man med skeden och dagboken till?
Vart hittar man koden till elpanelen!?
*dum*

ÄÄh, nu har jag hittat slanten, den såg jag inte! :D Ok, ja då är det lätt...
Äh! Det är inte alls lätt:cry:

nä, jag fattar inte vad vad man ska göra med de fyra knapparna i rummet längst till höger :/

Jag har klarat första rummet på den, (Det har med liften att göra ;) )
Men andra fattar jag inget av :crazy:

Edit:

Oj, nu gick rum 2 & 3 av bara farten, men vad 17 gör man med propskåpet i nr 4?

Senast ändrad:

Vad menar du med proppskåpet? 4:an har ju inget skåp öht (bara ett träd och en ekorre med skivspelare) & 5:an är ett fyrkantigt stenhus, en trappa och en sak med snabel. :D Är det den du menar?

Senast ändrad av en moderator:

Oj, har jag kommit så långt :o Ja, menar 5:an isf :D

Det sitter ett litet skåp på huset, jämte dörren, när man kommer det öppnas ett "propskåp"

Senast ändrad:

Så du har kommit upp med gubben till huset? Då är det bara ta en liten titt på husets dörr. :angel:

Kom på det :D

Men nu fattar jag ingenting av nästa =S

En mätare åker upp och ner när man trycker på knapparna, och det ryker ur rören, men sen då :crazy:

Edit: Nu kom vi lite längre...

Edit 2:
Tror jag kommit till slutet, det bidde "Eftertext" :D

Senast ändrad:

Woho, congratz! :D

Bara att sätta igång med tvåan nu då!

Nu fattar jag ingenting igen :crazy:

Har kommit så långt som till snigeln som försöker slå sönder sitt skal, en liten figur på ett grässtrå och mysloken som dricker något, eller rädda den lilla när jag knuffar ner den :devil:

Har plockat upp en kork

Senast ändrad:

På något sätt (skvallrar inte än:angel: ) så ska du få vatten i grytan & göra det till en brygd som gör så att snigeln somnar:D

Mount Never Rest skrev:
På något sätt (skvallrar inte än:angel: ) så ska du få vatten i grytan & göra det till en brygd som gör så att snigeln somnar:D

Hur får jag vattnet i grytan då?
Har pumpat både med den stora snabeln i hålet, och med den lilla nerputtad så den inet ska dricka upp det jag ska pumpa :D Det händer ju inget :confused:
Har fått lite frön eller vad det är i tratten på taket också.

Du hittar inget lämpligt hål för korken då? :angel:
Vattnet kan ju inte komma upp till pumpen om det dricks upp hela tiden!
När du klarat det går resten som en dans.

Liknande trådar

IT & mobiler Hej, bukeraklet! Har två it-frågor: !) Hur ändrar man sin mailadress på facebookkontot??? 2) Förr hade jag epost NN@live.se men hittar...
Svar
4
· Visningar
344
Senast: sweep
·
Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
652
Senast: Hajfisk
·
IT & mobiler Jag rensar och rensar och rensar i min mobil. Jag tar bort foton, videos och appar jag inte använder oftare och oftare. Ändå är mobilen...
8 9 10
Svar
184
· Visningar
8 412
Senast: Septicemia
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 280
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka