Kluriga "rumspel"

Sv: Kluriga "rumspel"

??

Har hittat allt man ska hitta, dvs lådan, batteriet, 3 nycket, kassettband, cd-fodral, papper med url, metallpinnen, ringarna (är det något jag missat?)
Är det något mer?

Hur långt har du kommit ? Jag fick för mig att spela för att se om jag kom ihåg allt. Och för mig funkar inte URLn,så jag får ingen kod till kassa skåpet.Har du hittat koden?

Har hittat sladden.

Har kommit till kassaskåpet, men hittar ingen kod, så nu har jag kört fast.

När man kommer till koden så ska man öppna URLn i ett nytt fönster.Och där ska det vara ett bord med 4 lappar på som koden står på.
Men när jag provar kommer jag inte dit.:confused: Vet inte vad som är fel. De byter koden ofta så att leta upp en kod med hjälp av andra går inte .Skit.

Jag får fram en massa hieroglyfer =S

TAKAGISM—DATACRAFT‚ÍA2004”N12ŒŽ20“ú‚ð‚à‚Á‚ĕ½‚µ‚Ü‚µ‚½B

’·”N‚Ì‚²ˆ¤ŒÚ‚ðŠ´ŽÓ‚¢‚½‚µ‚Ü‚·B

2005”N1ŒŽ1“úˆÈ~ATAKAGISMihttp://www.takagism.net/)‚Å‚¨‰ï‚¢‚µ‚½‚­‘¶‚¶‚Ü‚·B

‚–Ø@•qŒõ

takagi@takagism.net

Hur sjutton gör man där man är först på ettan?????????????

HAllåå!! jag har förstört maskinen för han i tvåan och nu är jag någonstans där det pluppar ner gröna päron eller något.... hur sk jag göra? jag har stängt luckan men inget händer.. ja har flytta "päson" men inget hände.r..vcad göra!??! HJÄLP... (jag är otroligt trög på sådana här saker... :P

Har klarat submachine och samorost ett och två. Kan hjälpa alla :D

HAllåå!! jag har förstört maskinen för han i tvåan och nu är jag någonstans där det pluppar ner gröna päron eller något.... hur sk jag göra? jag har stängt luckan men inget händer.. ja har flytta "päson" men inget hände.r..vcad göra!??! HJÄLP... (jag är otroligt trög på sådana här saker... :P

Hoppa i korgen?

Naaw, Samorost är väl bara för gulligt :love: Måste nästan spela igen, var typ ett år sen sist :D

Men det händer ju inget i tvåan?
(etan funka inte)
Är bara nån farkost som det står polo nånting på.
Nån grön figur på en träd(?) gren och en vit på en annan.
Sen då?:crazy: :confused:

har fastnat på ett spel vill någon hjälpa mig:cry:

Okej öh, nu spelar man Submachine här :D Fasttar inte hur jag hittar den fjärde biten!!

Escape Series #2: The Closet

Jag har kört fast, nån som kan hjälpa mig?

Jag har hittat klockan, kofoten, de gamla fotot, tången, klähängaren, nyckeln till luckan i taket, personal organiser, brevet och skohornet

Jag har alltså vairt i de "blå" rummet, men vars finns koden till personal organiser?? :confused::confused:

Nån som vet? :)

Sv: Escape Series #2: The Closet

och nyckeln till den bruna lådan?!

och vad ska man ha skohornet till?

nej, men om du skriver länken kanske jag kan :angel:

Liknande trådar

IT & mobiler Hej, bukeraklet! Har två it-frågor: !) Hur ändrar man sin mailadress på facebookkontot??? 2) Förr hade jag epost NN@live.se men hittar...
Svar
4
· Visningar
344
Senast: sweep
·
Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
652
Senast: Hajfisk
·
IT & mobiler Jag rensar och rensar och rensar i min mobil. Jag tar bort foton, videos och appar jag inte använder oftare och oftare. Ändå är mobilen...
8 9 10
Svar
184
· Visningar
8 412
Senast: Septicemia
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 275
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka