Klurat på en fråga.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Klurat på en fråga.

Jag har inte fått några. Hade några extrakilon när jag blev gravid, men inte jättemånga.
 
Sv: Klurat på en fråga.

Klarade mig helt utan. Jätteskönt, för jag var väldigt orolig för att få bristningar innan. Men kan ärligt säga att jag nog inte skulle brytt mig om jag nu fått några. Du har ju något underbart att se fram emot!
 
Sv: Klurat på en fråga.

Jag har inte fått en enda bristning någon stans på kroppen medans min kompis har över allt påstår hon. Jag fick i stället fula ben för det är det som går i vår släkt. ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 578
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok TRIGGER VARNING Jag tror att domflesta här iallafall vet att jag har haft anorexi i väldigt många år. Och att först gick jag i en be...
Svar
7
· Visningar
1 203
Senast: LiviaFilippa
·
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 510
Senast: Skjøldur
·
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
6 972
Senast: mars
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Blöta BoT-stallpaddar?!
  • Dressyrsnack 17
  • Svårläkt sår

Omröstningar

Tillbaka
Upp