Klubbtävling...

peperoni2

Trådstartare
Förlåt en fråga från en mycket ovan tävlare... Var hittar man klubbtävlingar som man kan vara med på??? Är det ens egen klubb som ska annonsera det elelr hittar man det i den allmänna proppen eller var???

/Linda - har aldrig tävlat vare sig isis eller "stor brun"

Tack.

Ska skaffa FIPO... Ska alla små tävlingar finnas med i proppen??? HIttade nämligen ingen från min klubb... Får väl tävla nästa år istället...

/Linda

Hör med klubben också... vår klubb ordnar ibland lite halvinofficiella tävlingar..de står inte med i proppen då ju.. :)

Du måste ju inte tävla klubbtävling i just din klubb. Ordnar inte din klubb någon tävling så går det fint att åka till närmaste andra klubb och tävla. Du behöver inte vara med i den arrangerande klubben.

/Malin

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag red som barn, men slutade efter en olycka i tidiga tonåren och satt inte på en häst på 15 år. Nu har jag ridit i vuxen ålder igen i...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 029
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 331
Senast: Juli0a
·
Skola & Jobb Efter en ovanligt strulig vecka på jobbet (industri) så började jag fundera på hur lite insatta folk, allmänheten, kunderna, är i hur...
9 10 11
Svar
219
· Visningar
15 615
Senast: MiaMia
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 974
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar