Klösmöbler - var köper man det?

C

cerrox

Precis som rubriken lyder så undrar jag vart man får tag på klösmöbler (gärna billigt)? Zooaffärerna jag har tittat i verkar inte ha så jätte stort utbud & dom små klösmöblerna är ju jätte dyra!! Så fram med förslag på vart jag kan finna det? Även gärna förslag på roliga möbler (lägg gärna in bilder), dom ska inte vara jätte små, men inte jätte stora heller, lite lagom till en katt (eller två)... :p :bow:
 
Sv: Klösmöbler - var köper man det?

Klösmöbler här i Sverige är jättedyra. Finns dock på massor av ställen på nätet inom Sverige, dock dyra även där. Ett tips är att kolla på e-bay i Tyskland. Där kan man köpa träd som om man räknar med frakten kostar ibland en tredjedel av priset i Sverige. Dock blir dom "billigare" ju större dom är.

Vet inte om man får länka...?
 
Sv: Klösmöbler - var köper man det?

Även på svenska tradera är det mycket billigare än i butik, för oss som inte klarar tillräckligt med tyska för e-bay.
 
Sv: Klösmöbler - var köper man det?

Säger som MissFideli, kolla tyska Ebay. Det auktioneras ut billiga klösmöbler i nyskick där hela tiden. Jag har nyss vunnit en auktion på en bastant klösmöbel som är 167 cm hög. Den kostar knappt 900 kr MED frakt.
 
Sv: Klösmöbler - var köper man det?

Även på svenska tradera är det mycket billigare än i butik, för oss som inte klarar tillräckligt med tyska för e-bay.

Jag kan ingen tyska alls, oftast går det bra att maila den som säljer så får man informationen på engelska istället.
 
Sv: Klösmöbler - var köper man det?

Men då måste man ju iaf veta vad man söker på ;)
Är det "Versand nach Europa" som betyder att de kan skicka hit? Alla som har det jag vill ha verkar bara skicka inom Tyskland... :( Jaja, jag har en tyskfödd kompis, han får reda ut begreppen åt mig.
 
Sv: Klösmöbler - var köper man det?

Jag köpte faktiskt ett billigt på Hornbach, det är en golv-till-takmöbel som är ca 45*45 i bottenplatta och har ett hus och 3 avsatser. Har haft den i 2,5 år till mina katter och den ser ff fräsch ut. Kostade 695 kr.
 
Sv: Klösmöbler - var köper man det?

Men då måste man ju iaf veta vad man söker på ;)
Är det "Versand nach Europa" som betyder att de kan skicka hit? Alla som har det jag vill ha verkar bara skicka inom Tyskland... :( Jaja, jag har en tyskfödd kompis, han får reda ut begreppen åt mig.

Det där med vart de levererar varierar mycket. Det kan stå att de bara levererar inom Tyskland men om man mailar och frågar går en del med på att skicka till Sverige iaf.

Söker du bara på "katzen" så hittar du rätt. ;)
 
Sv: Klösmöbler - var köper man det?

Hur kommer man in på tyska e-bay?
 
Sv: Klösmöbler - var köper man det?

Där sa du något....tradera, perfekt för mej som inte är haj på tyska. :p ska ta mej en titt där...
 
Sv: Klösmöbler - var köper man det?

Gå in på www.ebay.se, skriv t.ex. "katzen" eller "kratzbaum" (klösträd) i sökfältet och klicka i "Inkludera eBay globalt". Då bör du få fram tyska kattannonser på svenska eBay. :)

/Erica
 
Sv: Klösmöbler - var köper man det?

Du kan få min gamla soffa gratis! Inklöst och klar!
:rofl: billigt & bra, men tyvärr jag vill ha något nytt, har själv begagnade klösmöbler jag vill blir av med!! :p :D
 
Sv: Klösmöbler - var köper man det?

Danke....shit vilka träd jag fick fram, små vart dom inte!! :o
:p
 
Sv: Klösmöbler - var köper man det?

Vad är Hornbach för nått?
 
Sv: Klösmöbler - var köper man det?

jag har köpt ett litet klösträd med boll från börjes.
min kompis köpte klösmöbeln med kryp-in och liggplatta därifrån
 
Sv: Klösmöbler - var köper man det?

44809034_1.jpg

tjoho, kisseparadis!
 
Sv: Klösmöbler - var köper man det?

huh vad hiskeligt fult! det där hade inte kommit in i min lägenhet hehe, förstår inte grejen med leopardmönstrat, vad hände med diskret? Hade jag köpt något så dyrt hade katten vägrat använda det av princip hehe
 

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 376
Övr. Hund Hur har era äldre hundar förändrats med åldern? Alvin var ett busfrö som liten, men ett snällt busfrö. Inget nafsande eller bråk, bara...
Svar
12
· Visningar
2 240
Senast: tuaphua
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 021
Senast: alazzi
·
Hundavel & Ras Som rubriken lyder, vad har ni för ras med er i stallet och på ridturer? Nästa hund SKA jag köpa från valp, där jag får vara med från...
2 3
Svar
56
· Visningar
8 285
Senast: Fetaost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp