Klippmaskin till lagotto?

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare ronjabus
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 3 720
R

ronjabus

Nu har jag bestämt mig för att köpa en klippmaskin. Ni som har lagotto, vilka maskiner har ni? Och vilka skär ska man ha? Är ni nöjda med de maskinerna ni har?

Sv: Klippmaskin till lagotto?

Jag änvänder sax och så har jag en liten klippmaskin för att kunna ta på insidan av öronlappen.
För mig räcker det, maskin har jag bara lånat nån gång när jag rakat ner henne helt - denna gång klippte jag ner. Blev inte lika jämnt som om man rakar ner, men det duger utmärkt.

Hejsan
Jag har en Oster A5, är väldigt nöjd!! Man kan även ha Andis skär till den.

Jag har sladd, sladden är lång så det iär inget som stör

Jag har ingen Lagotto utan pudel men de har ju nästan samma hårtyp. Jag använder Andis och är nöjd med den. De jag känner som har lagotto använder Andis eller bara sax

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej, Vi är en barnfamilj som planerar att köpa en hund och skulle vilja ha tips på raser att titta på. Jag har själv växt upp med...
2 3
Svar
53
· Visningar
3 626
Senast: Sel
·
Övr. Hund Hej! Postar här för första gången pga att jag har väldigt mycket ångest. Jag och min partner har pratat om hund i många år ingen av oss...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
11 165
Hundavel & Ras Jag sitter och gottar mig i allt som är hund tillsammans med en vän som också planerar valp inom kort. I min familj har planerna...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 637
Hästvård Jag har fått lära mig att hästen ska vara ren och torr innan klippning, dvs. ren som duschad med schampo. Detta för att få en jämn och...
2
Svar
28
· Visningar
1 874
Senast: Ketrawzc
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka