Klassikern...

Styltan

Trådstartare
Hur är det med den egna konditionen? Som sagts i tidigare trådar, vi är ju rätt duktiga på att motionera våra kusar, men är den egna kondisen prioriterad? Jag tänkte göra Klassikern, med början med Lidingöloppet i höst. (Har redan gjort TjejKlassikern - nästan en baggis...;) ). Är det någon som ska med? Kan nämna att jag avskyr att springa... men med pulsmätare går det ok.

Sv: Klassikern...

Jag kan verkligen rekomendera folk att göra klassikern. Jag gjorde den förra året och visst mycket blod, svett och tårar blir det. Men oj vad kul det var. Jag hade verkligen gjort den iår oxå vilket var planen. Hade som plan att göra den 3 år i rad. Men så köpte jag en häst som jag inte hade planerat så då gick pengarna dit istället så jag har tyvärr inte råd. Satsar på min häst och vår träning iår. Lycka till!!:banana:

ååå de är ju sånt man lägger lite fint åt sidan ju.... :angel: De är ju mkt roligare att träna pollen än sig själv ju,,,, hihi,,,

el_saba skrev:
ååå de är ju sånt man lägger lite fint åt sidan ju.... :angel: De är ju mkt roligare att träna pollen än sig själv ju,,,, hihi,,,

Kunde inte sagt det bättre själv!

Liknande trådar

Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
2
Svar
20
· Visningar
2 361
Senast: lirco11
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 438
Senast: lizzie
·
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
2 025
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
23 428
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar