Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, eller hur
Fick dock igen ett par dagar senare...
Cantrade bakom två jockeys och jag ser hur de snackar och helt plötsligt så moonar de (medan vi cantrar ) Jag red sist tillsammans med en av stallkillarna.
Först fick jag en liten chock Men han som red bredvid mig gapskrattade och vi till slut så skrattade vi så att vi nästan inte kunde pulla upp hästarna i slutet av banan Tränarens fru som red längst fram hon hörde hur vi flabbade och när hon såg att Ken och Rubys gylfer inte var knäppte förstod hon... Det var tydligen inte första gången de gjorde det tricket
Vad betyder " moonar"??? Alla kan vi inte språket...
Det här hände i sommras när jag red ut i Frankrike, jag och en annan svensktjej var ensamma i stallet en dag och hade bara en tur på stallets två snällaste hästar....
Vi hade tidsmässigt planerat exakt när vi skulle rida ut för att "råka" stöta på vårt favorit string (med dom sötaste killarna i Chantilly) När dom travade på en sandbana skulle vi komma hackandes på pollytracken och cruisa förbi dem. Just för att hästarna var snälla och vi bara skulle hacka red vi självklart med långa läder.
Ni tror inte att precis när vi ska passera dom flyger en j*vla fågel upp från buskarna och hästarna bara drar i väg med oss och vi kommer där med våra ånga läder flängandes och ser ut som idioter svärandes på svenska samtidigt som vi jagar upp alla deras hästar.
Det blev inga busvisslingar efter oss men däremot sa dom nått om galna svenskar....
Haha nu har ni förstört svenska tjejers rykte för all framtid! Tusan jag som tänkte åka dit efter gymnasiet....