Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kanske inte så galopprelaterat, men jag var med om något liknande som det Blomman berättade om på sida 1.
Bodde i värdfamilj i USA, där mamman var galopptränare och dottern var gift med en jockey. Jag, dottern, dotterns man och ett antal av deras jockeybekanta med fruar hade varit och ätit middag en bra bit över statsgränsen till Maryland. (Vi kom ifrån Virginia.) Vi körde i två bilar, eftersom vi var så många. Eftersom det var en lång resa så började några av killarna i den andra bilen fåna sig. Först körde de bara om oss på motorvägen och log brett genom rutan. Vi fattade ingenting, men äventyrslystna som vi var så körde vi om dem och log lika brett. Då körde de upp jämsides med oss och två av killarna moonade oss genom rutan, och vi kan väl säga att vi såg lite mer än vi ville se...
Eftersom vi tyckte att vi måste ge igen så kom föraren av "min" bil på att jag (som enda tjej) kunde visa brösten för den andra bilen. Aldrig i livet, tyckte jag, men Matt (som var ingift i min värdfamilj) hade liknande kläder på sig som jag och var lika lång. Så han och jag bytte plats i bilen (från framsäte till baksäte i en trång bil, i 80 mph...) och när vi körde om den andra bilen igen så drog Matt upp tröjan och tryckte bröstet mot rutan. De trodde att det var jag och höll på att köra i diket!
Misstänkte det. Jag har ju ej heller L som efternamn längre, gifte mig i augisti i år.