Kläder att "glida i"

Pancakes

Trådstartare
Jag ska iväg på en än så länge hemlig weekend och har fått en packlista, men jag går bet på en av punkterna. Jag ska ha med mig kläder som man glider lätt i. Som i slidear. Så något halkigt typ? Vad skulle det kunna vara? Min garderob är inte princip bara jeans och t-shirt :o

(Ja, jag väntar på svar från "reseledaren" men hen är upptagen på annat håll i ett par timmar så jag måste vänta på svar :p)

Jag ska iväg på en än så länge hemlig weekend och har fått en packlista, men jag går bet på en av punkterna. Jag ska ha med mig kläder som man glider lätt i. Som i slidear. Så något halkigt typ? Vad skulle det kunna vara? Min garderob är inte princip bara jeans och t-shirt :o

(Ja, jag väntar på svar från "reseledaren" men hen är upptagen på annat håll i ett par timmar så jag måste vänta på svar :p)
Aha... ni ska åka rutschkana?
Eller springa och slänga er på nåt....:D
Funderar på vilka material i kläder som är hala...:idea:
regnkläder.. hehe :D

Träningskläder. Löpartights glider väldigt bra :D Vissa plagg kan ge brännmärken om man glider snabbt mot något mindre snällt underlag. Min erfarenhet är att det är tunnare plagg det gäller. Kan man inte se igenom materialet när man töjer ut det ordentligt bör det inte vara något problem.

Liknande trådar

Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 476
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 639
Senast: Enya
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 616
Hundträning Igår var vi ute ett par timmar men såg till att Alvin och Milou hela tiden hade tillgång till skugga och vatten och dom hade kylvästar...
Svar
16
· Visningar
2 640
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama