Åh så härligt!
![Smiling face with hearts :smiling_face_with_3_hearts: 🥰](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f970.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh så härligt!
En är aldrig redo för det men det går ändåDen sista gåvan vi ger våra djur är den jobbigaste
![]()
Han verkar ha en sån fantastisk personlighet lilla KantarellKöpte whiskas Temptation, Kantarell blev helt besatt
Nu hoppar han upp på pallen i köket och skriker efter mer godis så fort han ser oss![]()
Han verkar ha en sån fantastisk personlighet lilla Kantarell![]()
@Liten Jag har tänkt mycket på dig och Lillebror idag. Som @athena_arabians sa, det är den sista och största gåvan man kan ge sitt älskade djur. Var glad, mitt i den outsägliga sorgen, att Lillebror får avsluta sitt liv när han fortfarande är glad, innan sjukdom och smärtan gör att han får lida.
![]()
Det här med julgran, jag älskar ju julpynt å allt som har med julen att göra.. men hur löser man allt med 2 huliganer..![]()
Blir tyvärr plast pga allergi, hur får man den plastiga stickig?Köp den stickigaste granen du kan hitta så den kan försvara sig!Skämt åsido, det funkade för mig. Min knäppa katt lärde sig aldrig att granar gick att leka med för det gjorde ont från första gången vi tog in en gran.
Blir tyvärr plast pga allergi, hur får man den plastiga stickig?![]()
Löser? De tog hand om pyntet och plockar kulor förfullt. De klättrade förfullt och välte granen tre gånger. När vi plockade ner den var den itu. Då var de ett halvår. Nu är de tyngre så skall bli spännande.Blir tyvärr plast pga allergi, hur får man den plastiga stickig?![]()
Här hjälpte inte det. De var uppe vid stjärnan och klättrade.Ingen aning. Jag tror att det kört om ni måste ha plastgran. Men häng inget långt ner som kan dingla roligt framför ögonen på katten.
Det här med julgran, jag älskar ju julpynt å allt som har med julen att göra.. men hur löser man allt med 2 huliganer..![]()
Som om det med Seven inte var nog, så kände jag flera knölar runt ett juver på Malla i fredags kväll. Så nu måste hon till veterinären med.
Seven låter inte bli stygnen, så hon har tratt på sig. På fredag ska vi in och ta bort stygnen, ska bli skönt.