Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men jag måste säga att hon betedde sig förvånansvärt bra idag!Men åh, dumma mattenu förstår jag att Alice vägrade maten då hon inte mått så bra i magen, antagligen var jag för snabb med den nya och hon fick ta en dusch idag
definitivt tillbaka till den gamla helt och hållet nu tills hon blir bättre i magen
Fick locka fram henne med godis, misstänker att jag får muta henne ett bra tag framöver så att hon fortsätter komma fram när jag rasslar med påsen![]()
Idag gick jag och kollade på Sydkattens utställning.Kul med fina katter! Idag lyckades jag pricka in så att jag fick se panelen, så det var extra roligt. Som vanligt blir jag chockad när jag ser de mindre raserna - hur kan de vara så smååå? Även de vuxna hanarna ser ut som kattungar. Men himla söta!
Mina tjejer blev glada när jag kom hem, främst för att jag köpte med mig lite kanindelar.
Jag är orolig! Tuva, antar jag, har kräkts flera gånger i natt. Någon, Tuva antar jag, har dessutom haft diarré (bland annat på golvet).
Hon kom inte till frukosten och jag fick leta länge innan jag hittade henne. Då låg hon längst in i ett hörn i syrummet och reagerade knappt när jag pratade med henne.
Hur akut ska jag åka in? Är löjligt orolig...
De öppnar kl 8. Jag är så orolig att jag nästan börjar gråta.Ring vet och fråga. Jag hade varit rejält orolig.
Ska jag låta henne ligga kvar eller tvinga upp henne? Huu jag blir så stressad!
Håller alla tummar och tassar här.På väg till akutsjukhuset i Jönköping. Stackars Tuva var helt lealös när jag lyfte in henne i buren..![]()