Kattsnack #9

Status
Stängd för vidare inlägg.
Förtydling: De har öppet fredag kl 10 - tisdag kl 18.

Men verkligen intressant! Om den vanliga veterinären har brist på tider eller är stängd så låter ju detta bra. Speciellt på helgen. Det kanske kan avbelasta de vanliga veterinärklinikerna lite, det var väl lite trubbel i somras med detta om jag minns rätt.
De har personal dygnet runt alla dagar i veckan året runt. Man kan alltid ringa, även om det är en onsdag eller torsdag så tar dom in i mån av tid och resurser och hur akut det är ;)

De har personal dygnet runt alla dagar i veckan året runt. Man kan alltid ringa, även om det är en onsdag eller torsdag så tar dom in i mån av tid och resurser och hur akut det är ;)
Åhå, det var de inte tydliga med på deras hemsida - antog att det var de tider som stod på deras hemsida som gällde.

Bifogade filer

• 20220514_144254.webp
    20220514_144254.webp
    403,1 KB · Visningar: 16
Vi har haft en allvarlig diskussion här på morgonen😡 men jag tror inte riktigt att mina önskemål gick fram. Jag tyckte att väger man nästan 6 kg får man inte klättra i gardinerna.. någon 🐈‍⬛ tyckte annat såå nu har vi inga gardiner upphängda längre...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
14
· Visningar
1 139
Senast: ameo
·
Övr. Katt Jag sitter med världens ångest över att behöva flytta min älskade lilla katt, från hans trygga revir. Han kom till mig för 5 år sedan...
Svar
10
· Visningar
572
Senast: startpompe
·
Katthälsa Jag har två katter som lever sitt liv som (huvudsakligen) innekatter. Vi bor dock i ett gammalt, otätt hus nära skog och betesmarker, så...
Svar
12
· Visningar
991
Senast: Roheryn
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
1 005
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka