Nej det tror jag egentligen inte. Utan det var något jag googlade för några år sedan när jag var irriterad över alla olika mått och undrade vad som var standardOk. Är det något nytt? För alla mina påslakan är nog 200 cm och inget är från Ikea.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej det tror jag egentligen inte. Utan det var något jag googlade för några år sedan när jag var irriterad över alla olika mått och undrade vad som var standardOk. Är det något nytt? För alla mina påslakan är nog 200 cm och inget är från Ikea.
![]()
De har personal dygnet runt alla dagar i veckan året runt. Man kan alltid ringa, även om det är en onsdag eller torsdag så tar dom in i mån av tid och resurser och hur akut det ärFörtydling: De har öppet fredag kl 10 - tisdag kl 18.
Men verkligen intressant! Om den vanliga veterinären har brist på tider eller är stängd så låter ju detta bra. Speciellt på helgen. Det kanske kan avbelasta de vanliga veterinärklinikerna lite, det var väl lite trubbel i somras med detta om jag minns rätt.
Åhå, det var de inte tydliga med på deras hemsida - antog att det var de tider som stod på deras hemsida som gällde.De har personal dygnet runt alla dagar i veckan året runt. Man kan alltid ringa, även om det är en onsdag eller torsdag så tar dom in i mån av tid och resurser och hur akut det är![]()
ett litet tips från mig till digÅhå, det var de inte tydliga med på deras hemsida - antog att det var de tider som stod på deras hemsida som gällde.
De har personal dygnet runt alla dagar i veckan året runt. Man kan alltid ringa, även om det är en onsdag eller torsdag så tar dom in i mån av tid och resurser och hur akut det är![]()
Nej samma pris oavsett tid på dygnet. Inga påslag.Kör de också helg/högtidstaxa? Och att det är billigare dagtid på vardagar?
Nej samma pris oavsett tid på dygnet. Inga påslag.
Åh ! Jag har denVisa bifogad fil 97979
Finns detta bäddset på en hemsida jag vill beställa nån gång, men skral ekonomi och några bäddset i liknande still får jag allt hålla mig![]()
Det går bra, inget jätteskillnad i pris jämfört med andra djursjukhus på det stora hela.Intressant, undrar om det går bra för dem. Tänker att med lokaler på Södermalm måste hyran vara ganska hög
Häromdagen hängde båda katterna i samma gardin. Typ 6 kg. Annars kan man hänga i insektsnätetVi har haft en allvarlig diskussion här på morgonenmen jag tror inte riktigt att mina önskemål gick fram. Jag tyckte att väger man nästan 6 kg får man inte klättra i gardinerna.. någon
tyckte annat såå nu har vi inga gardiner upphängda längre...
Insektsnät är till för att dödas....Häromdagen hängde båda katterna i samma gardin. Typ 6 kg. Annars kan man hänga i insektsnätet
Ja annars får man ju inte in några flugor att jaga.Insektsnät är till för att dödas....![]()
Det hände en grej som rallyföraren sa till klistermärkestillverkaren på jobbet när stenen hoppat på bilen.