Så sötVisa bifogad fil 98231imorgon hämtar jag den här killen! Så nu blir de 2 galningar!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så sötVisa bifogad fil 98231imorgon hämtar jag den här killen! Så nu blir de 2 galningar!
Jag har på något vis lyckats få Alice tycka att det är skönt att bli smekt i ansiktet, det hjälper när det är något gojs där. Inte så bekvämt när man petar just där och då men hon reagerar inte så starkt på att man har fingrarna på hennes ansikte på det viset.Lilla herrn har börjat få rinnande ögon emellanåt och hälsar att det är inte kul bli torkad runt ögonen, så jobbig matteJag har skickat ett mejl till veterinären och frågat om det bör kollas upp så får nog svar nästa vecka. Dock tror jag inte det är nåt, är inget var/rött/svullet/ont och Herrn är opåverkad. Han är ju ändå 12 år även om det är svårt hänga med i att han är så pass, inte underligt om nåt litet ålderstecken dyker upp
![]()
Jag har för mig att Nikita också hade mörka fläckar i munnen, har någon annan en katt med fläckar i munnen?
Lucifer hade det, min brunisJag har för mig att Nikita också hade mörka fläckar i munnen, har någon annan en katt med fläckar i munnen?
Smart, jag får jobba lite mer med det så inte varje gång betyder torkning. Han reagerar inte jättestarkt dock, försöker mer slingra sig och efteråt är han skitsur och ligger med ändan mot migJag har på något vis lyckats få Alice tycka att det är skönt att bli smekt i ansiktet, det hjälper när det är något gojs där. Inte så bekvämt när man petar just där och då men hon reagerar inte så starkt på att man har fingrarna på hennes ansikte på det viset.
Fast är man 12 år så är det nog svårare än att lära en gammal hund att sitta(vilket dumt uttryckssätt, de skulle ha sagt en gammal katt istället. Det är omöjligt.)
Är inte det normal storlek på Paisley och Kantarell? Mina väger 3,4 och 3,6 kg, huskatter. El är mina små? Skvallra inte för katterna isf, Lillkatten anser hon är en stor och farlig tigerVägt alla dvärgkatter
Paisley, 3.4 kg
Kantarell, 3.1 kg
Prada, 2,4 kg
Har inga höga kostnader för foder direkt![]()
Är inte det normal storlek på Paisley och Kantarell? Mina väger 3,4 och 3,6 kg, huskatter. El är mina små? Skvallra inte för katterna isf, Lillkatten anser hon är en stor och farlig tiger![]()
OkejPaisley är lite knubbig, Kantarell är smal. De är åt det mindre hållet sett till rasstandard. Kantarell slutar kanske på 4 kilo så en ganska liten hane
Huskatter kan ju se ut hur som helst beroende på vad som finns i dem.
Jämför jag med mina med stallkatterna är de verkligen minikatter![]()
Du får köpa något mer för att göra det värt frakten. Ett klösträd, typ...Letar ny kattsandsspade. Lättare sagt än gjort. Stor och hyfsat grov vill jag ha!
Tror jag hittar en, frakten lika dyr som spaden dock...