Jag tänkte jag skulle vänta 1-2 veckor till och se hur Busen finner sig. Som det är nu lämnar han knappt min sida, och om han gör det har han stenkoll på att jag inte försvinner ur synhåll. Han äter knappt, men det kanske beror mer på att konkurrensen är borta, och så leker han inte.När jag förlorade min hundtant Kailzie förra året visste jag direkt att jag var tvungen att ha någonting nytt och kärleksfullt i huset, jag tror jag var ute följande vecka och sökte kattunge. En valp skulle varken passat mig eller min andra hund (som också är senior), och visst tänkte jag ett tag att det skulle bli för mycket för henne... men jag har helt enkelt tagit över rollen som aktivitetssyster och lekmamma, så han stör inte shibadrottningen särskilt mycket.
En del människor vill vänta, mitt hjärta stod helt enkelt inte ut med det. Jag älskar min Chika men hon är inte i mitt ansikte och Kräver kärlek, jag behövde en lovebomb och det fick jag.
Du får känna efter och fatta beslut, jag är säker på att det går att lösa.
Beklagar sorgen så!Men du gjorde rätt.
Jag är oavsett tveksam till att en kattunge blir bra, även om jag gärna vill ha en. Som du vill jag ha en lovebomb som kräver kärlek, och lite mer liv och fläkt. Jag älskar Busen, men han är väldigt kattigt ointresserad av det mesta och sover bara. Hursom, när jag skaffade lillkatten visade Busen rätt tydligt att han inte gillade sällskapet av en livlig kattunge, och accepterade lillkatten först när han lugnat sig vid 2 års ålder. Så en vuxen katt kanske är bättre, men jag får se. Förhoppningsvis vill han ha något sällskap för jag hade gärna haft en liten till, vare sig det är katt eller hund. Första dygnen funderade jag även på kanin, papegoja eller något sällskap vad-som-helst.
Särar du på katt och hund när du inte är hemma, så shiban får vara i fred?
Beklagar förlusten av din gammeltant
![Heart suit :hearts: ♥️](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/2665.png)