Vet ej. Trodde att min lillkatt var tuffast av dem.Hon kanske är mer rädd för den katten än vad din andra är.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vet ej. Trodde att min lillkatt var tuffast av dem.Hon kanske är mer rädd för den katten än vad din andra är.
Min stora katt ser mig endast som ett tjänstehjon men det har hänt att hon fångat sork, så hon hjälper till på sitt sätt. Lillkatten hjälper mig att komma upp på morgonen, när hon är hemma vill säga. I morse tvättade hon mig intensivt i ansiktet så jag skulle vakna.Mina tjejer har fördelat arbetsuppgifterna kring mattes sovrum alldeles själva. Den ena bekräftar att ja, dörren är stängd ordentligt genom att krafsa på den så matte ska höra. Den andre agerar väldigt osjälviskt väckarklocka men eftersom katter inte kan klockan så sker det inte alltid på rätt tid. Men det är väl ändå omtanken som räknas.![]()
Funkar vågen? Det lät extremt mycket att gå uppAlltså jag förstår ingenting. Jag har gjort ett försök att få ner min ena katt i vikt genom att begränsa maten från att ha haft fri tillgång. Det har nu gått en månad och hon har istället gått upp 9 hg? Vad gör jag för fel![]()
Jag tror det. Jag väger mig både innan och efter och då visade den samma.Funkar vågen? Det lät extremt mycket att gå upp
Jag tänker också att det låter ju extremt. Kan du gå till vetten eller djuraffren och väga på en särskild våg?Jag tror det. Jag väger mig både innan och efter och då visade den samma.
Ja hon är innekatt. Visste inte att det gick att bara väga där men ska kolla!Jag tänker också att det låter ju extremt. Kan du gå till vetten eller djuraffren och väga på en särskild våg?
Jag antar att hon är innekatt?![]()
Ja hon är innekatt. Visste inte att det gick att bara väga där men ska kolla!