Precis. Efter allt jag provat vann nagelklipparen.Nagelklippare? Du menar för människor?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Precis. Efter allt jag provat vann nagelklipparen.Nagelklippare? Du menar för människor?
Är Disa less på att vara änka?Har gosat kattunge idagbedårande liten sak. Och ovant med en i "normal" kattungesize och inte en maine coon-broiler
![]()
Nä det är vänner som skaffatÄr Disa less på att vara änka?
Vilken söt bild!
Skänk till ett katthem?Hepp, där fick jag för att jag försökte variera lite med smaken på kattens blötfoder...Det ska vara kyckling, inget annat! Säger Alice
Vad ska jag nu göra med dessa små påsar vilt blötmat.... om någon vill ha dem, Gourmet Perle, så skulle jag kunna skicka dem eller så. Bättre än att de inte går åt
Upptäckte dock att det faktiskt är socker i det fodretinte undra på att Alice gillar den maten mera än Mjau
![]()
Det tänkte jag inte ens på! Jag vet ju t.o.m var de har uppsamlingskärl för sånt i närhetenSkänk till ett katthem?![]()
Hepp, där fick jag för att jag försökte variera lite med smaken på kattens blötfoder...Det ska vara kyckling, inget annat! Säger Alice
Vad ska jag nu göra med dessa små påsar vilt blötmat.... om någon vill ha dem, Gourmet Perle, så skulle jag kunna skicka dem eller så. Bättre än att de inte går åt
Upptäckte dock att det faktiskt är socker i det fodretinte undra på att Alice gillar den maten mera än Mjau
![]()
Perfekta för att leva tillsammansHaha, Isis äter allt UTOM kyckling!![]()
Sätt på en sele och fäst tratten i selen, brukar hjälpa.Suck. Lillith hade fått av tratten en stund förut och slickat på såret igenkänns som att det aldrig kommer bli bra det här. Det såg så himla fint ut förut idag och nu är det öppet igen. Gjorde rent det ordentligt och drog åt tratten hårdare när jag tog på henne den tillbaka. Tänk om de bara förstod att de inte ska slicka på allt.