Kattsnack #8

Kan dock inte bestämma mig mellan dessa 2. Det andra är ju bättre ur hoppsynpunkt för Bonnie, men de ligger ofta i hängmattan med 😖
IMG_20211011_162158.jpg

Min lilla soptunna som jag använder i badrummet och därmed till kattens sand har gått sönder i tramppedalen, så jag tänkte att jag kunde titta på fiffigare grejer då jag tycker illa om doften när allt legat däri för länge (då jag vill fylla plastpåsen ordentligt). Läste lite om litterlocker när jag kom till en kommentar om att de köpt påsar till blöjhinkar istället .... BLÖJHINKAR! De måste väl vara gjorda för att segla av från doften om något?? :idea:
Ska genast snoka på om detta!

Min lilla soptunna som jag använder i badrummet och därmed till kattens sand har gått sönder i tramppedalen, så jag tänkte att jag kunde titta på fiffigare grejer då jag tycker illa om doften när allt legat däri för länge (då jag vill fylla plastpåsen ordentligt). Läste lite om litterlocker när jag kom till en kommentar om att de köpt påsar till blöjhinkar istället .... BLÖJHINKAR! De måste väl vara gjorda för att segla av från doften om något?? :idea:
Ska genast snoka på om detta!
Jag undrar om denna kan funka: https://www.babyworld.se/article/sangenic-twist--click-blojhink?attr1_id=311
Vore skönt att varje kissklump blev omseglat typ men beror väl på hur det bestämmer att det är något att omsegla? Tyngd eller hur stor den är? 🤔 Jag har aldrig haft bebisar så jag har ingen aning om hur blöjhinkar brukar fungera! :rofl: Får kanske skapa en tråd på barndelen av forumet :rofl::D

Jag undrar om denna kan funka: https://www.babyworld.se/article/sangenic-twist--click-blojhink?attr1_id=311
Vore skönt att varje kissklump blev omseglat typ men beror väl på hur det bestämmer att det är något att omsegla? Tyngd eller hur stor den är? 🤔 Jag har aldrig haft bebisar så jag har ingen aning om hur blöjhinkar brukar fungera! :rofl: Får kanske skapa en tråd på barndelen av forumet :rofl::D
Jag fick en blöjhink med mitt första barn för 11 år sedan och den var man tvungen att trycka ner blöjan i en trång liten öppning. Inte höll den lukt speciellt bra heller för plasten tog lukt från blöjorna 🤢

Liknande trådar

• Låst
Övr. Katt Vi fortsätter att dela med oss om våra kära katter och hur de styr våra liv med lurviga järntassar. :love:
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
124 739
Senast: cowgirl81
·
Hundavel & Ras Ber först om ursäkt för en vägg av text men jag känner att jag vill få lite extern input. Jag har medvetet inte nämnt namnet på ras...
2 3
Svar
47
· Visningar
9 551
Senast: dobbis
·
Kropp & Själ Lång historia det här, ska försöka korta ned. Började med min mammas demens 2015-2016 (några kanske minns min tråd kring det) där jag...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
22 568
Senast: Stereo
·
  • Låst
Tjatter Det var en gång en prinsessa vid namn Cimorene, som bodde i det blomstrande kungadömet Linderwall. Linderwall var ett lugnt kungadömme...
51 52 53
Svar
1 058
· Visningar
39 722
Senast: Intejag
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Adoptivhund vägrar gå ut