Hur gick det?Holger är halt. Jag har vänt upp och ner på honom. Känt igenom varenda hårstrå. Inget sår. Han är dock inte sig själv. Tigger inte, skriker inte och vill inte gå ut
Och nu är det kväll. Maken jobbar natt. Hur gör jag nu?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur gick det?Holger är halt. Jag har vänt upp och ner på honom. Känt igenom varenda hårstrå. Inget sår. Han är dock inte sig själv. Tigger inte, skriker inte och vill inte gå ut
Och nu är det kväll. Maken jobbar natt. Hur gör jag nu?
Hur gick det?
En av mina gör exakt likadant.Varför, varför måste Megara kissa mot kanten i sin XXL låda? Hon sitter dessutom med rumpan mot dörren, inte mot väggen, vilket logiskt skulle göra henne mer sårbar. Hon kissar aldrig så det rinner utanför men däremot blir det klumpar mot väggen, suck.
Hade katter som öppnade köksskåp på löpande band och själv hämtade godisDet ligger sovande katter överallt. Maggans nya favoritställe verkar vara nästan under soffan
Visa bifogad fil 70511
Hon är för söter den lilla tösen.
Lina är missnöjd med att köksluckorna är tillbaka på plats i köket. Nu kan hon inte klättra runt i stommarna och dra ut grejer ur skåpen.
Stackars katt.
https://www.zooplus.se/shop/katt/kl...qDs8tlKosmUs-JzdwtCT96TrhVQQpv6l5JZk1RsDY3Dxc
Funderar på detta klösträd, någon som vet om det är bra?