Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
När hämtar ni?Skickade en bild på katten till sambon.
"Stackars katt, när ska vi hämta?"
Det är alltså samma snubbe som sa sig inte tycka om djur, de är bara till besvär, skräpar ner, låter osv osv
När hämtar ni?
Vilken sötnos Ska ni åka och kolla på honom?Nu har jag fått svar och kunnat ställa lite fler frågor.
Men det låter som han skulle kunna passa in här
Visa bifogad fil 129982
Vilken sötnos Ska ni åka och kolla på honom?
Åhhh hoppas allt går bra! Så spännande och mysigtHan ska besiktas och vaccineras, om det går bra flyttar han hit
Visa bifogad fil 129984
Åhhh hoppas allt går bra! Så spännande och mysigt
Men åhHan ska besiktas och vaccineras, om det går bra flyttar han hit
Visa bifogad fil 129984
Tänk va livet bestämmer åt en. Man kanske inte är redo eller så är man redo. Å så poff så bestämmer livet bara att nu blir det en kisse!Han ska besiktas och vaccineras, om det går bra flyttar han hit
Visa bifogad fil 129984
Tänk va livet bestämmer åt en. Man kanske inte är redo eller så är man redo. Å så poff så bestämmer livet bara att nu blir det en kisse!
Allt verkar ändå koka ner till att hon vill ha närhet på sina villkor även om det inte är gos direkt. Hon har sina gränser men vill ha kontakt med dig.Funderar på om Megara är gosig eller inte. Nikita var extremt gosig och klistrig. Megara kommer och lägger sig i knät när jag sitter/ligger i soffan och kollar på tv eller läser men börjar jag gosa så går hon sin väg. Kryper ner och lägger sig mellan benen när jag ska sova men migrerar sedan till foten av sängen där jag bara har en tå eller två. Sedan kryper hon ut och går en sväng för att sedan komma tillbaka och krafsa på täcket tills jag lyfter upp det och kryper ner igen. Men försöker jag klappa då slickas hon och går sin väg. Och jag får absolut inte lyfta upp henne eller hålla henne.
Hon ligger och sover på sin kattsäng bredvid datorbordet men kommer inte och lägger sig på tangentbordet eller framför tangentbordet, men däremot går hon ibland fram och tillbaka och kurrar med svansen rakt upp så jag får katthår i munnen.
Jag kanske är färgad av Nikita, men tja, Megara tycker inte jag är sådär jättegosig.
Megara är en katt, en KATT. Så hon gör dom hon vill..Funderar på om Megara är gosig eller inte. Nikita var extremt gosig och klistrig. Megara kommer och lägger sig i knät när jag sitter/ligger i soffan och kollar på tv eller läser men börjar jag gosa så går hon sin väg. Kryper ner och lägger sig mellan benen när jag ska sova men migrerar sedan till foten av sängen där jag bara har en tå eller två. Sedan kryper hon ut och går en sväng för att sedan komma tillbaka och krafsa på täcket tills jag lyfter upp det och kryper ner igen. Men försöker jag klappa då slickas hon och går sin väg. Och jag får absolut inte lyfta upp henne eller hålla henne.
Hon ligger och sover på sin kattsäng bredvid datorbordet men kommer inte och lägger sig på tangentbordet eller framför tangentbordet, men däremot går hon ibland fram och tillbaka och kurrar med svansen rakt upp så jag får katthår i munnen.
Jag kanske är färgad av Nikita, men tja, Megara tycker inte jag är sådär jättegosig.
Funderar på om Megara är gosig eller inte. Nikita var extremt gosig och klistrig. Megara kommer och lägger sig i knät när jag sitter/ligger i soffan och kollar på tv eller läser men börjar jag gosa så går hon sin väg. Kryper ner och lägger sig mellan benen när jag ska sova men migrerar sedan till foten av sängen där jag bara har en tå eller två. Sedan kryper hon ut och går en sväng för att sedan komma tillbaka och krafsa på täcket tills jag lyfter upp det och kryper ner igen. Men försöker jag klappa då slickas hon och går sin väg. Och jag får absolut inte lyfta upp henne eller hålla henne.