Kämpar med att försöka få i både Skrutt och Wilma Stomodine men det är lögn i h-vete att nån av dem vill öppna munnen så jag kan smeta ut det, än mindre få det i munnen öht.
Är det något särskilt som har hänt, eller är det i förebyggande syfte?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kämpar med att försöka få i både Skrutt och Wilma Stomodine men det är lögn i h-vete att nån av dem vill öppna munnen så jag kan smeta ut det, än mindre få det i munnen öht.
Skrutt har lite rött tandkött och Wilma tuggar på plast så jag tänker bägge två behöver det, men det är onödigt att Skrutt dras med någon tandköttsinflammation med tanke på hans njurar.Är det något särskilt som har hänt, eller är det i förebyggande syfte?
Önskar att våra odågor skulle äta bozita. Nåja de äter mjau+ iaf...Har börjat smyga in torrfodret från Bozita nu för en försiktig övergång. Som väntat så är Paisley helt obrydd och skopar i sig som vanligt. Prada överraskade, supergott! Nu sorterar hon ut de nya bitarna och lämnar de gamla
Magarna på bägge är stabila.
Så nöjd över detta, slippa ha dåligt samvete för att köpa foder med långa transportsträckor.
Mina inte alls bortskämda flickor säger att Bozita och Mjau är totalt oätbart.Önskar att våra odågor skulle äta bozita. Nåja de äter mjau+ iaf...
Här är det purina gourmet kyckling i sås med smak av grillade kyckling...Mina inte alls bortskämda flickor säger att Bozita och Mjau är totalt oätbart.
Här gäller Royal Canin torrfoder och Gourmet och Latz blötmat.
Blötmat ska vara i fisksmak, annars kan husse lika gärna äta upp skräpet själv…
Husse blundar för innehållsförteckningen och lotsas som att det regnar … katterna mår i alla fall bra och det är det viktigaste.
Mina inte alls bortskämda flickor säger att Bozita och Mjau är totalt oätbart.
Här gäller Royal Canin torrfoder och Gourmet och Latz blötmat.
Blötmat ska vara i fisksmak, annars kan husse lika gärna äta upp skräpet själv…
Husse blundar för innehållsförteckningen och lotsas som att det regnar … katterna mår i alla fall bra och det är det viktigaste.
Men åh @Bison , hoppas jag inte drar upp sår nu men kom in i kattforumet och såg plötsligt att Kantarell inte längre finns med oss, er fina fina röda svamp jag beklagar er förlust!
Åh. Det blev så att han får flytta till er. Va kul!Tack
Det är ingen fara. Han fattas oss varje dag den lilla bråkstaken.
Idag ska vi åka och hämta Oscar. Både spännande och lite nervöst.