Du anvÀnder en gammal webblÀsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser pÄ ett riktigt sÀtt. Du bör uppgradera eller anvÀnda en annan webblÀsare.
Ăvr. Katt
För nÄgra veckor sedan gick en av mina katter bort. Han var 15 Är och hade börjat tackla av sedan en tid tillbaka, i början av januari...
Ăvr. Katt
Har lite beslutsÄngest gÀllande hur jag ska göra.
Har en 14-Ärlig katt som sover hela dagarna, vilket inte Àr sÄ konstigt med tanke pÄ...
Hemmet
Nu Àr det klart!
1 april börjar jag min nya tjÀnst i HÀrnösand.
Det ser jag verkligen fram emot, efter alldeles för mÄnga Är i SkÄne...
HĂ€stnyheter Jag hĂ„ller med @Cambrie har sett för mĂ„nga i gips och med hjĂ€rnskakning och allt möjligt tĂ€vla nĂ€sta dag. Det ĂR faktiskt en kultur att...
Juridik & Ekonomi Jag tÀnker nog mest att mÄlet Àr att betala rÀtt skatt och om det innebÀr att staten fÄr justera uppÄt eller nedÄt för att fÄ det rÀtt...
Hundavel & Ras Nja inte till bikejoring men kanske gĂ„rdshund. Dock lĂ„ngt ifrĂ„n TS dröm om en smal vinthund đ
De flesta mastiff/moloss-raserna har det...
Ăvr. Hund Vissa domare Ă€r dock sjukt snabba! Har varit med om att jag trott jag har gĂ„tt om tid och sĂ„ har domaren dömt över 30 hundar pĂ„ en ynka...
Hundavel & Ras Fair enough. Same same, but different. Det finns i alla fall en hel drös med olika fÀrger som Àr godkÀnda hÀr och i US som helt klart Àr...