Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hade i början att jag inte ville ha katten på köksbordet. Tyckte det gick strålande tills jag kollar in genom fönstret utifrån. Katten har puttat bort alla grejer för att få bästa sovplatsen mitt på bordetJag tror faktiskt inte hon är upp när jag inte serMina senaste katter har varit väldigt kräsna... jag kan utan problem tina kött/fläsk/kyckling/fisk på diskbänken utan att det blir någon provsmakning
Däremot är det fritt fram på köksbordet, där bryr jag mig inte.
Hade i början att jag inte ville ha katten på köksbordet. Tyckte det gick strålande tills jag kollar in genom fönstret utifrån. Katten har puttat bort alla grejer för att få bästa sovplatsen mitt på bordet
Efter det gav jag upp, så nu får katterna styra och ställa som de vill![]()
Så tänker jag jämt när någon säger att deras katt inte få vara på vissa ställen.
Visst, visst, fungerar säkert jättebra när du är hemma
Mina får vara överallt förutom på diskbänken när jag lagar mat eller bakar. Fungerar jättebra med tjejerna, halvbra med Oscar. Har hänt ett antal gånger att mina kollegor fått plocka bort ett ljust katthår från en kaka innan de ska äta![]()
Han ville inte komma inKänns verkligen som att han vill något![]()
Hade i början att jag inte ville ha katten på köksbordet. Tyckte det gick strålande tills jag kollar in genom fönstret utifrån. Katten har puttat bort alla grejer för att få bästa sovplatsen mitt på bordet
Efter det gav jag upp, så nu får katterna styra och ställa som de vill![]()