Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om ca 2 timmar somnar vår fina kompanjon.
Och jag tycker nog att han är värd ett inlägg för att få en plats för hela katt-buke att se honom även om jag inte skriver på katt mycket alls.
Tack för 18 år och alla tokiga upptåg!
Visa bifogad fil 162671
Glöm inte gott om bacon, sushi inkl sushiris, och ärtorDet är han verkligen!18 år är en mycket respektabel ålder för en kisse. Må han landa i mjukt gräs med massor av byten att jaga
![]()
Glöm inte gott om bacon, sushi inkl sushiris, och ärtor.
Nu är han borta...
Å, en så fin herreOm ca 2 timmar somnar vår fina kompanjon.
Och jag tycker nog att han är värd ett inlägg för att få en plats för hela katt-buke att se honom även om jag inte skriver på katt mycket alls.
Tack för 18 år och alla tokiga upptåg!
Visa bifogad fil 162671
Det lustiga är ju att min fining hette Lucifer. Kallad Luci. Så rätt lika namn också.Å, en så fin herre. Vilken (s)katt. Och så lik vår Lusse som kallas Lusse-Lucifer.
Jag är säker på att han har levt ett härligt kattliv hos er.
Jag beklagar sorgen.
Jag kan inte hjälpa det men tårarna rinner över trots att jag inte kände någon av er, det är allt för lätt att relatera. Nu har du dock alla fina minnen kvar trots det kattformade hålet i hjärtat.Det lustiga är ju att min fining hette Lucifer. Kallad Luci. Så rätt lika namn också.
Jag tror jag till och med sa just det om likheten när vi hade träff hos dig. För visst var det han som var med en stund?
Tack![]()
JaDet lustiga är ju att min fining hette Lucifer. Kallad Luci. Så rätt lika namn också.
Jag tror jag till och med sa just det om likheten när vi hade träff hos dig. För visst var det han som var med en stund?
Tack![]()