Vilken vacker katt du har
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilken vacker katt du har
Nej så ledsamt, det finns ingen chans att han kan överleva?Min fina Skalmansnart är plågan över
han blev påkörd idag och vi är på väg in akut så han ska få somna in
Visa bifogad fil 163262
Så ledsamt. Det är det värsta med djuren.Min fina Skalmansnart är plågan över
Visa bifogad fil 163262
Han var förlamad i bakbenen och hade inre skador (blod som kommit ut bakvägen)Nej så ledsamt, det finns ingen chans att han kan överleva?![]()
Stackars liten, en av mina stora favoriter på forumet.Han var förlamad i bakbenen och hade inre skador (blod som kommit ut bakvägen)hade redan hunnit bli kall om tassarna bak när vi kom till veterinären.
Tyvärr för mycket tjäle i marken än för att kunna begrava honom, så han får ligga i frysen tills det går att gräva![]()
Åh nej så fruktansvärt ledsamt. Fina SkalmanMin fina Skalmansnart är plågan över
Visa bifogad fil 163262
Min fina Skalmansnart är plågan över
Visa bifogad fil 163262
Han var förlamad i bakbenen och hade inre skador (blod som kommit ut bakvägen)hade redan hunnit bli kall om tassarna bak när vi kom till veterinären.
Tyvärr för mycket tjäle i marken än för att kunna begrava honom, så han får ligga i frysen tills det går att gräva![]()
Men nej, så himla hemskt, jag beklagar verkligen!Han var förlamad i bakbenen och hade inre skador (blod som kommit ut bakvägen)hade redan hunnit bli kall om tassarna bak när vi kom till veterinären.
Åh nej, jag beklagar så! Vilken traumatisk dag för er. Ta hand om dig.Min fina Skalmansnart är plågan över
Visa bifogad fil 163262
Men fy så sorgligtMin fina Skalmansnart är plågan över
Visa bifogad fil 163262