Ăvr. Katt
För nÄgra veckor sedan gick en av mina katter bort. Han var 15 Är och hade börjat tackla av sedan en tid tillbaka, i början av januari...
Ăvr. Katt
Har lite beslutsÄngest gÀllande hur jag ska göra.
Har en 14-Ärlig katt som sover hela dagarna, vilket inte Àr sÄ konstigt med tanke pÄ...
Hemmet
Nu Àr det klart!
1 april börjar jag min nya tjÀnst i HÀrnösand.
Det ser jag verkligen fram emot, efter alldeles för mÄnga Är i SkÄne...
HÀstnyheter Sophie Jahn vÀxte upp i utsatthet och nÀr vuxenvÀrlden svek blev hÀstarna hennes rÀddning. HÀr berÀttar hon vikten av att vÄga prata och...
TrÀdgÄrd & VÀxter Nej nu Äker tomaterna ut i vÀxthuset, med tÀcke pÄ! Jag orkar inte pyssla med dem hÀrinne mer. SÄ det fÄr bli en drÀnkning i sÄpvatten i...
Kropp & SjÀl I morse kÀnde jag mig pigg och positiv sÄ tog Àntligen tag i att Äka och ta nÄgra vacciner. RÄkade hinna med en tidigare buss sÄ stod...
Ăvr. Djur I 44an vĂ€xer det som ogrĂ€s och jag har inte fixat vĂ€xterna pĂ„ flera mĂ„nader sĂ„ flygande plĂ€ttarna, monte carlon och en luftig ljus...
Dressyr Ja absolut! Men jag tror vi som mÀnniskor har svÄrt att hantera det och lÀtt hamnar i att ta till grövre hjÀlper för att försöka se till...
AnlÀggning Hos grannen gÄr fÄren i en hage med 2 trÄdar, (eller 1 som fÄren mÀrker och den övre Àr bara för hÀstarna i hagen) enstaka flasklamm som...