Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Se upp på vägarna i skåne nu !! Här har det plötsligt börjat duggregna (-3 ute) fint fint bara så det märks knappt, men allt är is, höll på att sätta mig på häcken när jag klev ut på trappan var bara ren blankis. Kan gissa att vägarna som inte är saltade är roliga just nu.
Det är inte att det fyger igen då? Det hjälper ju inte att ploga två gånger per dag när det efter en halvtimme har blåst igen
Hur har ni det i kaoset? Är ni hemma från jobbet nu . Som vanligt när det kommer lite snö så är det kaos för bussar o tåg
Här är det bara blåst, jag är innerligt trött på stormvindar. Lägligt nog har vi plockat av takpannorna på ett hus, tacksamt nog är det redan så stora skador att det inte kan hända så mycket - givetvis ligger inte täckningen kvar.
Har sett lite tågkaos, men annars verkar det klarat sig fint här i Skåne.
Nu är nya presenningen på plats, come what may...
Visst snoade (snoar) det och det ar mojligt att bussar inte gick, men inte ar det nagot kaos i Stockholms omradet i alla fall ... annars ar det underliga kaos ni har har i Sverige.
ehhh JO de va ett väldans kaos ute på vägarna igår i Sthlms området
Själv skulle jag försöka åka iväg på hoppträning men vi den MKT berömd backen Kagghamrabacken, väg 225 (södertälje-Nynäshamn) så va kön LÅÅÅÅÅNG så jag fick vända redan 2 km innan den. Bara att åka hem igen ...
Heh ... Maken och jag korde fran Ekero till Birgerjarlsgatan pa formiddagen, korde runt lite inne i Stockholm under dagen, korde till Kungen's Kurva och middag med goda vanner och sedermera tillbaka till Ekero via den sista farjan. Halva biten pa Ekero var inte plogad, men kaos var det absolut inte. Vi sag inte en enda bil som inte kom fram. For mig ar det kaos nar det ar timmes langa koer och det inte gar att komma fram.
*kl*
Mellan Falun-Borlänge igår var det tio långtradare som fastnat i Karlsviksbacken (där de alltid fastnar). Kompisen som satt på bussen var måttligt road