Kaos på vägarna

Nytt kaos på väg in :crazy:. Hur kaosigt har ni egentligen. Här klättrar råttorna upp ur kloakerna :eek:
Den ena dagen varmare än den andra, hade 35 grader på norrsidan i skuggan idag. Började mullra vid 16:00 tiden och det kom lite regndroppar som förångades när de slog i marken. Just nu är det 23 grader, vindstilla och sol :cool:
Saknar kylan men har luftkonditionering i huset så man överlever:D

Rolle
Islandsfullblod stående hela dagerns i löstallet

Den ena dagen varmare än den andra, hade 35 grader på norrsidan i skuggan idag. Började mullra vid 16:00 tiden och det kom lite regndroppar som förångades när de slog i marken. Just nu är det 23 grader, vindstilla och sol :cool:
Saknar kylan men har luftkonditionering i huset så man överlever:D

Rolle
Islandsfullblod stående hela dagerns i löstallet
*Kr*
Nytt kaos på väg in med nya översvämmningar :crazy:

Så här ser det ut på vissa ställen hos mig. Ni ser väl det vita staketet precis över vattenytan? Det brukar gå hästar i hagen där :crazy:
En vän i närheten har militären hos sig som bygger dämpning för att inte hela huset ska stå i vatten.

20140819_122725_53f32acc9606ee4524de2a4c.jpg

Så här ser det ut på vissa ställen hos mig. Ni ser väl det vita staketet precis över vattenytan? Det brukar gå hästar i hagen där :crazy:
En vän i närheten har militären hos sig som bygger dämpning för att inte hela huset ska stå i vatten.

:nailbiting:........Mera kaos är på ingång och SMHI hissar varningsflagg :crazy:

Dom har gått ut med att vi inte ska spola mer vatten än nödvändigt. Dom har stängt av vattnet.
Inte spola i toaletten, duscha eller diska, använda tvättmaskin...

Oj :eek:. En del vatten där hörru... Hoppas det slutar komma ner mer snart i alla fall.

Jag visste inte om jag skulle komma till stallet idag då jag fick köra genom detta igår,
20140819_122657_53f49bd92a6b22746bfdd784.jpg

Visste ju inte om det skulle stiga ännu mer, men det hade sjunkit undan lite idag, man ser ju lite mer av det vita staketet nu.
2014-08-20_144953_53f49ad9e087c36553cd5c2e.png
Nytt kaos på väg in.

Hur har ni det i kaoset nu då? Har dom fått bort bussarna som körde fast i vattenpölarna :eek:

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 563
Senast: mars
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 681
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 377
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 683
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar