Sv: Kaos på vägarna
Whut?! Snöar det i Skåne?! Här blåser det visserligen isvindar men det är fullt solsken.
Whut?! Snöar det i Skåne?! Här blåser det visserligen isvindar men det är fullt solsken.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hade du bara åkt mer på Haninge/Huddinge/Nynässidan hade du sett KAOSET
Pålamalm va helt igenstängt pga olycka (aftonbladet har en filmsekvens på när de bärgar den bilen) och syrran hade sett 2 bilar i diket på en ca 5 km kort sträcka, hon ringde när jag kopplade och undrade om jag verkligen skulle åka å träna.. Hon berätta om att folk hade svårt att komma uppför Masmobacken mm (bara på andra sidan E4n från Slagsta färjeläger)
Förutom då som sagt 225 an som inte funka alls då iom de långtradare som inte kom upp för (satt fast i) Kagghamrabacken.
Men så pratar jag om runt 19tiden på kvällen ... på dagen var även jag i Kungens Kurva och handla och då var det inga problem alls...
*Kr*Sv: Kaos på vägarna
*Kr*Jag ska till Nybro imorgon. Hur är vädret för er som bor däromkring?
Nytt kaos på väg inDet är på väg bort här nu också, efter isregnet med snö
Å kaos på Bråvalla också .............åsså är det kaosig i södra delen av landetSnöar visst i norra Dalarna...
Nytt kaos på väg in . Hur kaosigt har ni egentligen. Här klättrar råttorna upp ur kloakernaBeror på vad man menar med södra delen
Här nere på Österlen är det solsken och drygt 25 grader Ska däremot regna till och från hela helgen vilket behövs
Rolle
IpL