Kaos på vägarna

Sv: Kaos på vägarna

Ja, det är för jäkligt alltså! :wtf:
Det är ju inget som lägger sig men det är ju snölikväl ju!

Då fick min dumma syster rätt :meh:

Men det försvinner nog snart! :D

Ingen snö söderut tack o lov. det är ju iofs inte så konstikgt med snö i mars ,vi harbara blivit bortskämda med vårväder i år.

Hade du bara åkt mer på Haninge/Huddinge/Nynässidan hade du sett KAOSET ;)

Pålamalm va helt igenstängt pga olycka (aftonbladet har en filmsekvens på när de bärgar den bilen) och syrran hade sett 2 bilar i diket på en ca 5 km kort sträcka, hon ringde när jag kopplade och undrade om jag verkligen skulle åka å träna.. Hon berätta om att folk hade svårt att komma uppför Masmobacken mm (bara på andra sidan E4n från Slagsta färjeläger)
Förutom då som sagt 225 an som inte funka alls då iom de långtradare som inte kom upp för (satt fast i) Kagghamrabacken.

Men så pratar jag om runt 19tiden på kvällen ... på dagen var även jag i Kungens Kurva och handla och då var det inga problem alls...

Nu ar det ju nagra dagar sedan ... men vi var i Kungens Kurva mellan 18 och 23 ... Det var bara lite snoigt och man fick kora efter vaglaget, men inte var det kaos inte. Jag ar van vid att det ar kaos ar det mer an nagra fa vagar som ar oframkomliga.;)

kl
I torsdags kväll var det ganska kaotiskt, inte trafiken men vägen var bedrövlig. Första milen ut till stora vägen var bland det sämsta i mannaminne. Dryga decimetern issörja o i vissa fall spår, att jag lyckades hålla mig på vägen var ett smärre mirakel, lyckades tom komma i tid till jobbet.

Ständigt blir man påmind om att man valt rätt plats att bo på :D
Vi har haft två dagar med sol vindstilla och 20 grader varmt :laugh: Just idag lite svalare, 11 grader och vind 2m/sek, men solen kom fram för en stund sedan så det blir väl lite varmare nu.
Vallen började vakna redan i början av mars i år.

Rolle
IpL

Beror på vad man menar med södra delen ;)
Här nere på Österlen är det solsken och drygt 25 grader :cool: Ska däremot regna till och från hela helgen vilket behövs :D

Rolle
IpL

Beror på vad man menar med södra delen ;)
Här nere på Österlen är det solsken och drygt 25 grader :cool: Ska däremot regna till och från hela helgen vilket behövs :D

Rolle
IpL
Nytt kaos på väg in :crazy:. Hur kaosigt har ni egentligen. Här klättrar råttorna upp ur kloakerna :eek:

I Skåne är det fortfarande strålande sol. På YRs långtidsprognos ser det dock ut som att det möjligen kan komma regn på måndag... Fast nu hör vi muller, så nu blir det förhoppningsvis en rejäl urladdning :banana:

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 563
Senast: mars
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 681
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 377
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 683
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve