Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu vet jag inte om någon har sagt att de fått en massa varningar.
Fast om du tänker på samma forum som jag (FB) så har det varit så de gånger jag blivit avstängd att jag bara plötsligt inte har åtkomst till sidan. Och så står det bara datum när man är välkommen tillbaka.KL
PÅ ett annat forum så finns en tråd där det står vilka användare som fått varningar, tillsägelser och banningar samt hänvisning till vilken regel denna brutit mot
Men fortfarande har det inte med åsikten i själv att göra, utan hur den framförs vilket kan göras på flera sätt både bra och det som är mindre bra samt direkt ett dåligt sätt. Sedan vet jag att varningar faktiskt har delats offentligt i en tråd av Gunnar, sällan han gör det men det har hänt.
Nu ska jag skriva något som förmodligen kommer leda till ett ramaskri, och jag har faktiskt en direkt fråga till användare och det är. Hur kommer det sig att en moderator anses jävig så fort en eller några användare inte får som man vill? Detta har hänt flera gånger, och i ett forum flera gånger med olika moderatorer vilket jag då finner mycket märkligt. Men jag skulle faktiskt vilja vet hur det kommer sig?
Jag undrar om inte reglerna gäller moderatorerna? (Obs! Helt seriös fråga till Gunnar eller någon moderator.)