Sv: Känsligt
Det tycker jag låter vettigt. Sen vore det bra om ALLA kan se antal kort o banningar precis som vi kan se antal inlägg och vilken status man har på varandra.
Fast egentligen är det väl onödigt att lägga tid på detta när det ändå går att göra nytt nick
Nu ville jag inte diskutera banningarna mer men, om en person säger att hon inte fått en varning på två år så betyder det troligen att hon inte fått ett formellt gult kort, men jag tro faktiskt i detta fall att det kan ha skickats PM och det kan ha sagt till i trådar, det är också en typ av varningar även om det inte handlar om ett formellt gult eller rött kort.
Men du har helt rätt att detta bör ses över, jag planerar att ta en diskussion med moderatorerna om mer likriktning i hör vi delar ut varningar och banningar. Vissa användare blir dock väldigt mycket mer upprörda av ett gult kort varning än av ett varnande PM. Men det behöver gås igenom igen.
Det tycker jag låter vettigt. Sen vore det bra om ALLA kan se antal kort o banningar precis som vi kan se antal inlägg och vilken status man har på varandra.
Fast egentligen är det väl onödigt att lägga tid på detta när det ändå går att göra nytt nick