Känsliga varnas, detta är det VIDRIGASTE !

Sv: Känsliga varnas, detta är det VIDRIGASTE !

Jag tycker det syns tydligt att det inte är en docka, men jag kan ha fel ..

Jag vet inte, jag tycker nästan det ser ut som en docka ibland. Men å andra sidan så vet jag inte hur riktiga barn brukar se ut när man slänger med dem..

Warning: a baby is very fragile and this actually endangers the baby's life. The possibility of multiple injuries to this child sets this aside from simply "playing with your baby". If anyone has any information as to either the origins of this video or the person in it please get in touch with a member of the LiveLeak.com staff. Kopierat från filmsidan.

Hoppas verkligen de får veta vem bebisen är, så den kan få hjälp!!

Vidrigt att göra så mot en liten bebis.

Ja vidrigt är verkligen rätt ord:(

Barnet skrattar inte på de sista sekunderna, barnet är snurrigt och allmänt borta och då får de ofta ett sådant uttryck i ansiktet, faktum är att barn ofta ser ut så när de fått sprutor och inte skrattar de då.

När han snurrar barnet är munnen öppen hela tiden men inte ett ljud kommer, jag tror inte att barnet ens kan få fram något ljud under en sådan behandling.

Jag undrar om det barnet någonsin kommer få ett normalt liv efter en sådan behandling.

Hjärnskadorna kan ju bli hur allvarliga som helst:cry:

Stackars liten.

Hoppas verkligen de får tag i denna hemska pappa(?) så att han inte kan skada barnet mer.

Jag är rent ut sagt chockad:eek:
Hur kan man ens komma på tanken att utsätta sitt barn för något sådant?!

Delvis knapplån.

Men stackars barn, och har karlsloken inte nå vett o sans?

Med tanke på uttrycket hos barnet, skulle jag mest säga att det är en form av chock och disslokalisering som gör att den ser ut så, barn regerar ju ibland med att se ut så där av fallreflexer, och de lär ju varit ganska duktigt aktiverade vid den behandlingen... Lika väl barn som har ramlat kan ju dom oxå se ut sådär när det går så snabbt att det inte hinner fatta o ta till sig helt enkelt...

Kl..

För mig är detta misshandel.
Och jag blir förvånad över att några skriver att det inte såg så farligt ut.

Men ni ser väl att det inte är äkta? Barnet kan ju inte snurras om det hålls i handen - då skulle handleden vridas ur led. Ganska realistiskt gjord dock.

Håller man inte fast i handen utan låter den snurras med, så går det.

Jag tycker den ser äkta ut.

Kl..

Om du menade mig så menade jag inte att det inte var FARLIGT, jag menade att man kunde se vad klippet handlade om även om man var kräsmagad eller så. Alltså, att det inte var blod eller slag eller så. Jag menade INTE att det inte var korkat, livsfarligt och vidrigt. För det var det!

Ett fulständigt vidrigt beteende!
Stackars liten!:cry:
Man undrar vilka men h*n kommer att få, den lilla!

Vilken sjuk människa!!!!
Har knappt ord :mad:

Mannen har ju sin hand i samma position hela tiden, med tummen uppåt. Om ungen då skall snurra runt sin egen axel måste han släppa så mycket på greppet att ungens hand kan snurra. Vilket jag tvivlar på att man gör med tanke på tyngden och krafterna som blir i en sving. Öht uppför sig "barnet" som något mycket lättare än ett barn i luften.
Jag kommer tro att detta är ännu en "rädda kinesiska kattungar som föds upp i glasflaskor som prydnader" eller "se upp för Progesterex - den nya våldtäktsdrogen" tills motsatsen är bevisad. Det finns ett otal sätt att göra en sådan realistisk video för fem minuters fame. Jag tycker inte att den ser äkta ut.

Senast ändrad:

Men barnet kryper ju innan och efter?

O till de som "inte tycker att det är SÅ farligt" Hur behandlar ni era barn hemma ?

Det finns massor av sätt att göra en sådan här falsk video, ungen i början och slutet är ju riktig, det finns ju ingen anledning att den inte ska vara det. Katterna som bodde i glasflaskor var också riktiga. Du tror väl inte på illusioner av filmeffekter och magiker? Vitsen är att det ska se äkta ut förstås.
Bara för att man ser filmstjärnan före och efter stuntet så har filmstjärnan gjort det?

Senast ändrad:

jag är tveksam, vist det är hemsk och vidrigt och jag fattar inte att han gör det, om det är äkta.
Det konstiga är ju isåfall att barnet skrattar/ler i slutet. Borde inte barnet ialf reagera på att det gör ont? :confused:

Hmm, fundersamt. men fel, jaa!

Kl..

Jag ser att du skrivit *KL* men i och med att du svarade på mitt inlägg så vill jag bara försäkra mig om att du inte menar mig när du skriver "några" ?

Nu när jag tittat mer noga så tycker nog jag också att det ser fejk ut, åtminstone vissa av grejerna han gör

Liknande trådar

Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 766
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 965
Senast: Anonymisten
·
L
  • Låst
Samhälle Först så vill jag vara VÄLDIGT tydlig att SJÄLV KLART så gäller inte dethär för alla! Utan det finns säkert jätte många som jobbar på o...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
9 637
Senast: Gunnar
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 593

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka