Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
En pappa som 'leker' med sin son (?) tror jag det är, 9 månader, och kastar runt honom i armar och ben. Alltså, babyn ser ju glad ut, så det är inte otäckt mer än att det är ett helt galet beteende.
Jag fick faktiskt höra om den här videon idag på öf. Jag trodde att det skulle se "värre" ut, men det är ju helt klart vidigt att göra sådär, det måste verkligen vara farligt för lederna.
Jag själv lyfter ibland upp Arvid i armarna när han står hos mig och vill upp, men fick även höra idag att det var också farligt för lederna så det får jag sluta med. Men jag skulle absolut inte svinga honom så som han gjorde.
OKEJ att bebisen inte skriker och faktisk ser ganska glad ut i slutet.
MEN NÅN MÅTTA FÅR DE VÄL VARA
Tänk om han skulle tappa honom eller liknande, dessutom måste han nog hålla ganska HÅRT för att inte tappa honom, och hur kommer man på iden UTAN att vara rädd atts kada sitt barn?? fyy fasiken!
Jag trodde att det handlade om barnporr med den rubriken...Vågade inte ens öppna tråden förrens nu pga av rubriken. Först när andra hade svarat så vågade jag.
Alltså, jag har fått höra det som Jolanta skrev, att man inte ska ta upp dem i armarna. Det gjorde jag med och kunde även gunga lite lätt med Loke innan jag visste.
Men att snurra runt babyn sådär?? Så nära tak och väggar dessutom.
Känner så jävla mycket att jag inte kan skriva något mer.
Är det inte fejk? För det ser verkligen ut som att det är en lealös docka som han slänger med! Eller i alla fall som att han tror att det är en docka..
Vette katten om ungen tycker att det är så kul heller. Jag kan varken se eller höra att den skrattar speciellt mycket.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.