Har haft många AW på jobb dem senaste månaderna och jag och en kille där har kommit väldigt bra överrens. Han berättade om sin tjej osv att han är väldigt trött på henne och vill göra slut, men han är för bekväm och inte vill vara ensam osv. En AW sov han och några till över hos mig och vi började kyssas.
Alla på jobb vet hur hans tjej är, och att han vill göra slut.
Den senaste AW blev båda två väldigt fulla och vi låg med varandra.
Efter det så sa han till mig han letar lägenhet, och ska flytta ifrån sin tjej att han inte orkar mer. Han har frågat alla på jobb om lägenhet och folk undrar ju hur han helt plösligt fick för sig detta då han tjatat om att lämna henne i månader..
Jag känner mig dum, men endå det är ju inte jag som har ett förhållande....
Han har sagt nu att han vill äntligen bli fri och är inte sugen på något nytt förhållande.
Egentligen är jag inte de heller. Jag känner att jag vill leva mitt liv och göra vad jag vill.
Men det kommer kännas SKUMT! Tycker ni det är mitt fel han dumpar tjejen, eller har jag gjort han en tjänst att våga?
Alla på jobb vet hur hans tjej är, och att han vill göra slut.
Den senaste AW blev båda två väldigt fulla och vi låg med varandra.
Efter det så sa han till mig han letar lägenhet, och ska flytta ifrån sin tjej att han inte orkar mer. Han har frågat alla på jobb om lägenhet och folk undrar ju hur han helt plösligt fick för sig detta då han tjatat om att lämna henne i månader..
Jag känner mig dum, men endå det är ju inte jag som har ett förhållande....
Han har sagt nu att han vill äntligen bli fri och är inte sugen på något nytt förhållande.
Egentligen är jag inte de heller. Jag känner att jag vill leva mitt liv och göra vad jag vill.
Men det kommer kännas SKUMT! Tycker ni det är mitt fel han dumpar tjejen, eller har jag gjort han en tjänst att våga?