Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur många kommer äta en kanelbulle den 4 oktober? Mer än en? Baka själv. Kan någon rekommendera de godaste (frysta) kanelbullarna.
Kommer garanterat käka! Inte baka dock... om jag befinner mig där det finns en pressbyrån så älskar jag deras, så basic är jag. Gällande frysta gillar jag Findus bäst.Hur många kommer äta en kanelbulle den 4 oktober? Mer än en? Baka själv. Kan någon rekommendera de godaste (frysta) kanelbullarna.
Jag såg lussekatter på Hemköp idagJag ser fram emot att kanelbullens dag kommer och går så att Pressbyrån och butiker kan baka och ta in LUSSEKATTER istället. Kan för övrigt rekommendera pressbyråns lussekatter De godaste jag ätit! Synd att sjukhuset efter ombyggnaden inte längre har en pressbyrå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Då kanske jag då och då kanske får använda mig lite av min flex för att ta mig till centralen för att köpa dem där istället! Lussekatter är Guds gåva till mänskligheten, SÅÅÅÅÅÅ underbart goda, men jag är tyvärr inte begåvad med att kunna baka
Sorry för OT.....jag slant på tangenterna och i hjärnan och tankarna slirade här....
Vi säljer lussebullar på jobbet.Jag ser fram emot att kanelbullens dag kommer och går så att Pressbyrån och butiker kan baka och ta in LUSSEKATTER istället. Kan för övrigt rekommendera pressbyråns lussekatter De godaste jag ätit! Synd att sjukhuset efter ombyggnaden inte längre har en pressbyrå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Då kanske jag då och då kanske får använda mig lite av min flex för att ta mig till centralen för att köpa dem där istället! Lussekatter är Guds gåva till mänskligheten, SÅÅÅÅÅÅ underbart goda, men jag är tyvärr inte begåvad med att kunna baka
Sorry för OT.....jag slant på tangenterna och i hjärnan och tankarna slirade här....
Det är sådana i påse? Inte egengjorda? Då är de inte lika goda, men duger som substitut när man har ett beroendeJag såg lussekatter på Hemköp idag
On topic så bakar jag kanske en halv sats bullar. Eller så köper jag en påse från Pågen, de är goda.
Jag äter bara lussekatter tyvärrVi säljer lussebullar på jobbet.
Ja, här kommer det att bakas jobbar i kyrkan och det ska serveras bullar så klart. Och jag jobbar i köketHur många kommer äta en kanelbulle den 4 oktober? Mer än en? Baka själv. Kan någon rekommendera de godaste (frysta) kanelbullarna.
Ah, några katter har vi inte..Jag äter bara lussekatter tyvärr