Kan man ha en "vanlig" lampa i denna?

Pazuzu

Trådstartare
Jag har en skrivbordslampa som det suttit en reflektorlampa i från början och när jag nu tänkte köpa en ny ser jag denna märkning i lampan:

P8170023.jpg

Innebär det att man enbart ska ha en sådan lampa, eller går det bra med vilken lampa som helst (lågenergi/led) i samma sockelstorlek?

Sv: Kan man ha en "vanlig" lampa i denna?

I min värld kan du ha en vanlig lampa, det har i alla fall jag och det har funkat i flera år. Anledningen att det ska vara reflektorlampa är ju att det inte ska blända, och det kan man ju avgöra själv om man vill ha eller inte.

Liknande trådar

Hemmet På grund av kattunge har jag köpt mina första fejkljus och är verkligen positivt överraskad. Det är såna lite bättre ljus i vax med...
2 3
Svar
42
· Visningar
1 700
Senast: Bison
·
Hemmet Det här med logistiken kring mat är det nog få som uppskattar. Med småbarn och man som föredrar varm mat varje måltid är det en oändlig...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 824
Senast: starcraft
·
Kläder & Bli fin Behöver verkligen nya glasögon. Mina glasögon är ca 18 år gamla, omoderna och något för starka. Är inte bekväm att röra mig utanför...
Svar
11
· Visningar
691
Senast: Åsa A
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 300
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård