Kan hen kräva mig på pengar?

Tänk lite logiskt, det enda skälen att denne person vill att du ska avisera är att ha något att anmärka på, vilja kontrollera, vilja ha kontakt, avsiktligt låta bli att hämta ut och liknande. Jag kan inte se ett enda legitimt skäl för att du skulle behöva tala om att du skickar en nyckel som personen begärt att få tillbaks/du inte behöver längre.

Strunt i personen fram tills du får inkassokrav åtminstone, får du det så bestrid kravet.

Ja det är vad jag tänker göra!

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
15 403
Senast: Johanna1988
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var... 2
Svar
26
· Visningar
2 681
Senast: Derivata
·
Hästmänniskan Har ju haft lite otur i olika lägen med hur vissa människor beter sig i stallet, och är nog blivit lite ärrad av det (inten nuvarande... 6 7 8
Svar
145
· Visningar
12 147
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 105

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka