Kan delat hästägande och betalande medryttare rädda hobbyhästägarna?

Men om man inte vill betala vill man väl rida gratis? Jag kan inte se pysslet runt hästen som så betungande att det är ett ”jobb”. Det är väl här dissonansen är.
Jag har aldrig hört någon medryttare eller hästägare som haft problem med att man inte motsvarar varandras förväntningar var det jag menade. Antingen har medryttaren betalat och det har varit klart från början, eller så har den tagit stallpass/fixat stallet sina dagar och ägaren fått betalt i form av fri tid.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 885
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 638
  • Artikel Artikel
Dagbok Saker och ting har ju sin gilla gång här i livet, så efter skilsmässan så har jag börjat fundera på döden… ;) Kanske hjälpte det till...
Svar
6
· Visningar
908
  • Artikel Artikel
Dagbok Det känns som jag har en rejält sen 30-årskris, alternativt en förtidig 40-årskris. Jag måste byta jobb. Jag vantrivs där jag är nu...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 412
Senast: starcraft
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka