Kalla eller ljumna matlådor

_Elly_

Trådstartare
Då jag inte orkar leta efter/stå i kö för att använda mikrovågsugnar så behövs en annan lösning.
Ska fungera att vara utanför kylskåp några timmar tills det är dags att äta.
Pannkakor och sallad är givet men vad mer fungerar? :)
 
Har ni tekokare så varma koppen plus kall pizzamacka. Eller hett vatten i mindre termos . Potatissallad och kallskuret.
 
Matiga smörgåsar håller sig ett tag.

Jag brukar göra en kassler/grönsaksgratäng den gillar jag att äta kall likväl som varm.
 
Baguetter är ju mycket mättande och man kan göra dem ordentligt matiga :).
Annars så går det mesta att äta kallt. T ex taco rulle, pastasalla, potatisgratäng, nudel/grönsaks wook. M.m
 

Liknande trådar

Skola & Jobb För tillfället jobbar jag 25% och tycker jobbet är skittråkigt. Jag sitter och tittar på klockan medan jag jobbar och räknar ner tiden...
15 16 17
Svar
333
· Visningar
25 573
Senast: Mabuse
·
Kropp & Själ Har H och nära anhörigs tillåtelse att skriva detta men valt ett anonymt konto ändå. Har en nära anhörig med diabetes vi kan kalla hen...
2
Svar
31
· Visningar
2 482
Senast: Hajfisk
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 965
Senast: Blyger
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har blivit ombedd att omstrukturera min dagbok. Jag hoppas att det blir mer överskådligt. To 6 juni – Magkrasch och stugsittande...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 132
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp