Just nu...

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare iNHALE
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 005
  • Visningar Visningar 92 006
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu...

Just nu sitter jag i soffan och försöker komma på något vettig att skriva till en inlämningsuppgift, det går segt!

Just nu sitter jag i bilen utan för mekonomen och väntar på min tur. På min lediga dag. Blää.

Just nu ångrar jag att jag tryckte en hel vitlöksbaguette. Tillsammans med en mugg Oboy.

kl
just nu äter jag frukost och halvdeppig över att jag ska ta sista ridturen på älskade ponnyn innan jag åker hem och självklart är det grått och trist ute:(

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
341
· Visningar
10 152
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
36 903
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 713
Senast: qitis
·
Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
567

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Blåsljud på hjärtat
  • Tandproblem på båda katterna
  • Mellanpudel

Hästrelaterat

Tillbaka