Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Just nu sitter jag och gruvar mig inför mitt "Tårtprov". Fick just veta att någon annan som jag "känner" oxå ska göra detta, och hon har jobbat som konditor i ett antal år så då har jag räknat ut att min chans att få jobbet är minimal
Jobbet i sig är väl inte så hemskt, jobbar som kundtjänst. Däremot är jobbet vansinnigt ensidigt och tristessframkallande och det är nog tristessen som är värst. Tar ca 100 samtal om dagen och 70-80 av dem är rena beställningssamtal. Du upprepar samma fraser samtal efter samtal samtidigt som du stirrar på en datorskärm. Dessutom är ljuset på kontoret i kombination med datorskärmen av sådan typ att huvudvärken kommer som ett brev på posten fram mot slutet av skiftet. Det är snarare mer regel än undantag att folk äter värktabletter och det finn tom en burk på bordet i receptionen med värktabletter där man kan gå och plocka efter behov.
Vi sitter i ett stort rum med massor av andra säljare från en mängd olika företag, det pratas överallt, det är inte tyst och lugnt någonstans utom möjligen på toaletten och vi har i sommar haft problem med luftkonditionen vilket gjort att kontoret varit som en bastu.
Hade gärna haft ett mer allsidigt jobb i en lugnare miljö men den möjligheten finns inte just nu tyvärr.
Irriterar mig på att dagens tömkörning gick åt h*lvete när områdets största besserwisser råka gå förbi vår paddock och stannade å glodde
Kan inte släppa det
Kallar folk för och blir kallad för hora och diverse könsord i headsetet. Inget som att vara sådär härligt prepubertal som man bara kan bli med ett FPS.
Kropp & Själ
Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Hundavel & Ras Min cesky vägde 9 kg. Det var visserligen en hane men han var inte jättestor. Men annars en väldigt trevlig ras och det är ju underbart...
Hästmänniskan Jag har gjort din resa ungefär. Köpte häst till dottern som jag också kan rida. Har inte ridit på 20 år mer än sporadiskt. Kan säga att...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.