Trisslott?Ja, inte så dumt
Men tänkte mer något litet, alltså typ som en kexchoklad eller en påse karameller. Men vill samtidigt inte ge något godis. Har gett te en gång förut btw
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Trisslott?Ja, inte så dumt
Men tänkte mer något litet, alltså typ som en kexchoklad eller en påse karameller. Men vill samtidigt inte ge något godis. Har gett te en gång förut btw
En pocketbok? En biobiljett?Vad kan man ge till någon för att visa uppskattning men som inte är onyttigt, typ godis? Men ändå inte stort som tex en blomma…
Det skickade jag till en vän. Jättekul!Hur kommer det sig att jag aldrig hört talas om purjogram? Det är ju helt underbart!
Jag vet vad min man ska få när han fyller år
"Du är som en lök, man gråter när man hackar dig"Det skickade jag till en vän. Jättekul!
Jag ska följa med en kompis imorgon för att hälsa på en uppfödare. Jag är så fruktansvärt orolig för att bli bjuden på middag/ätbart när vi är där. Jag har sväljningsfobi så jag har jättesvårt att äta det allra mesta. Jag funderar på vad man kan ha som ursäkt för att tacka nej till det? Vill ju inte verka otrevlig.
Bara säg nej tack, det är bra när du erbjuds något.Jag ska följa med en kompis imorgon för att hälsa på en uppfödare. Jag är så fruktansvärt orolig för att bli bjuden på middag/ätbart när vi är där. Jag har sväljningsfobi så jag har jättesvårt att äta det allra mesta. Jag funderar på vad man kan ha som ursäkt för att tacka nej till det? Vill ju inte verka otrevlig.
Nej, för jag skäms så mycket över det och vill inte verka konstig. Min kompis vet inget heller fast att jag har haft det i ett antal år.Kan du inte säga sanningen?
Om det inte känns bra att bara säga nej tack, så kanske du kan skylla på att du måste ta nån medicin på fastande mage när du kommer hem? (Gäller att ingen av de du träffar är så medicinskt intresserade att det blir följdfrågor bara )Nej, för jag skäms så mycket över det och vill inte verka konstig. Min kompis vet inget heller fast att jag har haft det i ett antal år.
Jag tycker det räcker med ett vänligt "nej tack".Nej, för jag skäms så mycket över det och vill inte verka konstig. Min kompis vet inget heller fast att jag har haft det i ett antal år.