Just nu funderar jag på...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jaha! Är det då det funkar!
Lite för dyrt dock. Beställde det andra jag tittat på och testar, var fri frakt och fri retur så 🙂

Min iPad är ganska gammal också så tänker att den nog inte skulle orka med att ladda ett tangentbord samtidigt, då skulle den nog dö direkt 😅
Jag köpte mitt i samband med att jag köpte ny iPad för två år sedan. Skulle nog inte köpa ett så dyrt till en gammal. Hoppas det du hittade fungerar!

Vilken tråd som avhandlade dammsugare från kärscher? Fb har snappat att det är en grej i mitt liv (eller inte ännu är en grej i mitt liv, eller något).

Funderar vidare på om ”de” inte borde fatta att det inte lönar sig att ge mig den annonsen ändå?
D859556C-936A-4D88-B8D3-4DD06F0F16B6.webp

Jag undrar varför skavsårsplåster blir tjockare och vitare precis över en blåsa eller ett sår. Vad i själva plåstret är det som reagerar och med vad?

Funderar på varför jag inte kunde somna om efter det nattliga toabesöket. Istället satte hjärnan igång på hel varv med en massa tankar.
Försökte låta bli att tänka men halkade in där så fort jag vände på mig. Suck.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Vad har ni för saker hemma som underlättar ert liv? Vad har ni som efter att ni har köpt det önskar ni att ni hade köpt för länge sedan...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
8 033
Senast: SaraXX
·
Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
644
Senast: Hajfisk
·
Kropp & Själ Visst är vi några vinterbadare här? Vore kul att ha en tråd för det (hittade ingen när jag sökte så tror inte det finns nån?). Inleder...
2
Svar
20
· Visningar
1 061
Senast: Niyama
·
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 699
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar